Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 14 October 2011

Shells& Waves

Nu ştiu dacă vă mai amintiţi croşetele mele noi de care am fost atât de mândră şi cu care m-am lăudat atât de mult. Ei, pe ultima dintre ele, sau altfel spus cea cu numărul cel mai mare, n-am crezut că o să o folosesc vreodată. Mi se părea imensă - încă mi se mai pare - şi eram sigură că o să sufere de un complex de inferioritate din cauza faptului că ea, spre deosebire de suratele ei, nu va fi folosită niciodată -never ever.[iarăşi bat câmpii!hihi! ;))]

Uitaţi-vă la ea:

Big-Mama se asortează cu verigheta mea :))


Am pus firul în două ca să iasă o textură bulky rău de tot. Ei, se poate şi mai bulky de atât dar îmi trebuie - şi n-am crezut că voi ajunge să spun asta- o croşetă şi mai mare...

Iată ce a ieşit:


Un fular tubular sau circular (tot aia), un burlan sau un neck-warmer.





Pentru  mai multe detalii îmi puteţi scrie *aici* sau puteţi vizita *Magazinul meu*

Vă pupăcesc şi vă doresc o noapte bună şi multă pace!
ell@

No comments :

Post a Comment