Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 23 November 2012

Set crosetat& tricotat "Şoricica"

Acest set calduros  l-am lucrat pentru o micuţă domnişoară dragă mie.
Este realizat din 75% lâniţă şi restul acrilişoric. :D
Căciula este croşetată manual începând cu urechiuşele şi terminând cu codiţele.
Modelul acela cu buburuze de mult îmi doream să-l invăţ dar mi se părea complicat. Well, nu-i deloc aşa complicat cum pare şi e de efect. Zic.
Fulăriciul e circular, ca să fie mai simplu pentru mămică dar şi pentru şoricică.
Mănuşile mi se par incredibil de mici. Incredibil de mici! Sper sa fie numa' bune! Speeer!







Dacă vreo mămică de şoricică doreşte această... căciulică, să mă contacteze pe adresa de e-mail.
Răspund negreşit.

Un weekend binecuvântat!
ella-ella-eeee-eeee ♥♥♥♥♥

1 comment :

  1. Liebe Ella, schön dass ich deinem Blog gefunden habe, Kreativität kennt keine Grenzen, genau dass sehe ich bei dir auf deinem Blog! Wurde mich auch sehr auf deinem Besuch auf meine Kreativen Seite freuen! Ich liebe es kreativ zu sein und habe seit kurzem zwei Online Shops für alle Bastelfreunde geöffnet. Die Waren sind mit viel liebe zum Kreativität ausgesucht. Meine Familie unterstutzt mich dabei! Schaue mal einfach vorbei, wenn du magst. Falls du meinem Online Banner auf deinem Blog zeigen möchtest, bekommst du ein schönes Dankeschön meinerseits! Viele liebe Grüße von Creativchen.

    ReplyDelete