Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 1 March 2013

Păturica lui Maya

Veşti bune! Pătrăţelele au devenit, în sfârşit, păturică! Ba mai mult, după ce s-au luat fain frumos de mânuţă unul pe altul, au plecat la drum. Chiar acum, în timp ce vorbim, sunt în drum spre frumuşica lor proprietară al cărui verdict îl aştept cu emoţie.

Le-am  asamblat fără să păstrez simeria clasică, pe diagonală. Sunt asamblate simetric pe verticală. :D








Domnul să te binecuvinteze, copil iubit!

Cu drag,
ella




6 comments :

  1. vaaai, a iesit minunata! cred ca ai facut-o cu mare drag.

    ReplyDelete
  2. Multam fain, Cristina! Ma bucur de-adevaratelea ca-ti place.
    Da, am facut-o cu drag. :)

    ReplyDelete
  3. Eram sigura ca iti va iesi ceva frumos de cum am vazut primele patratele, dar pozele cu ea gata mi-au intrecut toate asteptarile! E senzationala!

    Ai primit deja "verdictul"? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet, Valentina!
      Nu, inca n-am primit verdictul. E drumul luuuung de tot pana la micutul beneficiar.

      Delete