Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 4 April 2013

Costumas Crosetat din bumbac lila

Costumasul acesta l-am crosetat pentru o persoana draga mie, o persoana care a dat fuga la noi la orice ora din zi sau din noapte, ori de cate ori am avut nevoie... sau mai bine zis Chelsie a avut nevoie. In special cand C era doar un biet puiut micut.
Lui C nu cred ca-i este foarte draga asistenta care a intepat-o de atatea ori ca a incercat sa-mi fure ghemele. Mi-am zis: " e clar, asta stie pentru cine crosetez si vrea sa se razbune!" :))

Costumasul este compus dintr-o fusta si o bluza.
Sunt crosetate din bumbac mercerizat. Crosetate manual, bineînţeles.

Mânecile se pot purta largi, lăsate libere,



sau strânse cu panglici


 

La spate are trei nasturei.
 Se strânge, de asemenea, cu un şnur în jurul decolteului.



Fusta este amplă, lucrată în cloş, foarte comodă. Se strânge în talie cu un şnur croşetat.







Cam asta am lucrat eu in ultimele saptamani.
Acum urmeaza ceva alb, ceva rosu, din nou rosu, posibil crem, iar apoi... mai vedem. :D

Va doresc o zi faina di tăt!
ella

4 comments :

  1. este demential costumasul! esti o adevarata artista, ce sa mai!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult, Cristina! :*

    ReplyDelete
  3. ESTA PRECIOSAaaa!!!!!, ESE ES MI COLOR PREFERIDO
    UN GRAN ABRAZO!!!

    ReplyDelete
  4. Thank you very much! I'm glad you like it, Aliciamari.
    Hugs,
    ella

    ReplyDelete