Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 23 February 2014

Gânduri amestecate

N-aveam neapărat în plan să fac o postare pe ziua de azi, dar ascult o melodie atât de frumoasă, care are un efect atât de benefic asupra mea, încât am zis că ar fi păcat să n-o împărtăşesc cu voi.
Aceasta este:


Poate dacă aveţi vreme şi vă face plăcere, îmi spuneţi şi mie dacă vă place şi vouă - sau nu, la fel de mult.
E amuzant cum am dat peste ea. Un băiat drag mie are o prietenă nouă, şi m-am simţit datoare să-i verific puţin profilul de feisbuc, of course, pentru că poţi afla destul de multe despre un om făcând asta. Uite aşa am găsit melodia asta, pe wall-ul ei. Şi aşa cum am învăţat eu la mate pe vremuri: dacă mie îmi place melodia şi dacă ei îi place melodia, rezultă că mie îmi place de ea. :)) Nu că ar avea vreo importanţă...

Sărind de la una la alta, ia să vă arăt şi Campanula mea:

 

Nu-i aşa că e drăguţă? Mi-i tare dragă floricica asta.

Nu ştiu dacă aţi observat, dar încă am nişte fulguşori agăţaţi la geam. Ştiu că a trecut sezonul şi probabil că o să-i dau jos curând, dar în mintea mea nu prea au legătură neapărat cu iarna cât au cu copilăria, magia, bună-dispoziţia şi poate cu Crăiasa Zăpezii :D

Tot pentru că mă bine-dispun şi pen'că nu mi se pare cinstit să nu mă mai bucur de culori şi beculeţe doar pentru că au trecut sărbătorile de iarnă, am păstrat şi omuleţul de zăpadă şi steluţele.


 Geamul acestei camere dă în spate, e-adevărat, iar în spate n-am bloc, vecini, etc., decât hăăăt departe, şi cine ştie, văzând cineva de-acolo, de hăt-departe, toate culorile astea ar putea crede că am o gigantic- plasma/LCD/whatever, ceea ce e total cool, mişto şi ok... pe lângă o instalaţie de pom. :))
Deci, sunt cool!
Mai am io nişte reminiscenţe ale Crăciunului pe-aici, dar le lăsăm pe altă dată.

Vă pup cu drag!

 



2 comments :

  1. Melodia e frumoasa , calda si linistitoare, imi place si mie. Campanula mi-e draga tare, am vazut pe la Kaufland, dar nu m-am indurat sa o cumpar. In schimb, m-ai molipsit cu lalelele, o sa le poti vedea pe ale mele curand, in urmatorea mea postare pe blog.

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca-ti place melodia! Abia astept sa vad lalelele! Presimt ca vor fi niste fotografii tare frumoase. :)

    ReplyDelete