Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 23 April 2014

Bluza Tricotata, Asimetrica, "Sunset"

V-am spus că urmează un şir de bluziţe. Asta este a doua. A treia, şi momentan ultima, are deja stăpân, de-asta am lăsat-o la urmă. Printre picături, sper să apuc să mai fac câte una, pentru că m-am îndrăgostit de ele. Îmi place să le fac, dar şi să le port. N-am pomenit ceva mai comod şi mai practic.
Asta, spre deosebire de prima, este o idee mai grosuţă, dar nu groasă. Are şi un model serpuit, in relief, si o culoare superba. Are, bine-nţeles, şi o floricică tricotată plus o mărgeluţă de lemn.
Mărimea este M/L, zic eu, dar de fapt cred că este mărime universală.
Pe comandă, pot face aproape orice culoare doreşte sufleţelul dvs.

Pe aceasta o puteţi comanda aici
sau trimiţându-mi un

 


 Vă pup cu drag,
ella

No comments :

Post a Comment