Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 9 September 2014

Am nevoie de voi!


Acesta este fratele meu. Un om bun.Va asigur ca daca oricare dintre noi ar avea nevoie de bani, sange, sau orice ii apartine, ar da fara sa clipeasca.
Acum el are nevoie de ajutor. Nu poate intra in operatie pentru ca are nevoie de sange. Grupa A2 pozitiv.
Daca doriti sa ne ajutati, va rog trimiteti-mi un e-mail la adresa ella2574@yahoo.com  ca sa va trimit datele necesare pentru ca sangele sa ajunga la el.
Daca nu puteti sa donati, rugati-va pentru el, din tot sufletul.
Este internat la Clinica Medicala Nr. 3 Cluj-Napoca. 
Va multumesc!

Dumnezeu sa ne ajute!
ella


2 luni mai tarziu...
Slava Domnului, totul s-a rezolvat si totul e bine.
Multumesc tuturor!

3 comments :

  1. Din păcate nu pot dona:( Dar mă rog pentru el! Sunt sigură că Dumnezeu o să aibă grijă de voi! Credință!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Din fericire am gasit donatorii necesari. Rugaciunile sunt mai mult decat bine-venite in continuare.

      Delete
    2. Ce veste minunată! Aștept în continuare veștile bune! Sănătate!

      Delete