Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 15 May 2015

Patucica Crosetata "Mozaic"

Hello!
Ce mai faceti?
Mai dau si eu pe-aici in fuga, ca-s tare ocupata, dar incerc totusi sa nu fiu telegrafica, sa nu trantesc doar o descriere si 60-70 de poze :D si sa fug, pentru ca stiu ca sunt oameni care urmaresc blogul asta, oameni care mi-s dragi si pentru care mi-e drag sa scriu. N-am intotdeauna inspiratie, dar asta e o cu totul alta poveste. Alta, clar!
 De luni in colo s-ar putea sa fie un picut mai lejer.

In seara asta o sa va prezint o paturica crosetata de mama.Am tinut sa specific asta, pentru ca nu-mi place sa-mi atribui meritele altcuiva, si pentru ca nu vreau sa va sochez: "Mai, dar asta nu mai doarme? Cand are timp sa lucreze atat?!".
Ca sa va spun drept, lucrez foarte mult si-mi place. Iubesc ce fac. Uneori e prea mult si ma aglomerez prea tare, dar cu toate astea iubesc ceea ce fac.

Paturica lu' mama este crosetata manual, din fir moale-moale cu continut ridicat de lana.
Modelul dantelat ii da un aspect vintage si ii ofera o frumusete deosebita.
Culorile sunt vesele si placute.
Aceasta paturica este un accesoriu de nelipsit din patutul sau caruciorul oricarui bebelus, fiind o sursa garantata de caldura, pufosenie si confort.
Dimensiunea mare (90x90) face posibil ca bebelusul sa fie infasurat in ea ca o sarmaluta. :)


 





 
 O puteti comanda aici sau prin e-mail.

Va pup!
ella

4 comments :

  1. Asteptam sa apara aceasta paturica si pe blog. Este deosebita! Combinatia de model si ata foarte reusita! Aveti gusturi selecte in familie :) Ella, vreau sa te intreb: firul asa e el? In degrade? Si daca te-as ruga sa-mi dai si mie schema de crosetat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Ana! Ma bucur ca-ti place.
      Da, firul e vopsit in degrade.
      Crosetezi? N-am stiut. :)
      O sa i-o cer mamei mele, dar trebuie sa te avertizez: e desenata de mine... Asta inseamna ca s-ar putea sa nu intelegi mare lucru din mazgaleala mea. :))

      Delete
  2. Deci mama ta te mosteneste, e la fel de talentata ca tine! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da! Ea ma mosteneste pe mine, iar noi, amândouă, pe mama ei. Sau mama ei pe noi? Nu mai ştiu cum vine. :))

      Delete