Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 23 July 2015

Boneţică Croşetată Lila

De departe este cel mai frumos obiect pe care a trebuit sa-l realizez vreodata, si cel mai delicat.
Am primit provocarea din partea unei mamici dragute, nestiind fix in ce ma bag. :))
Am invatat o GRĂMADĂ din proiectul acesta. De exemplu, am învăţat că dacă un model e suuuper dantelat şi "găurit" nu e neapărat şi foarte repede şi uşor de făcut. Am învăţat să fac flori, altfel decât croşetate şi am descoperit că-mi place, aşa că pregătiţi-vă de o avalanşă de flori presărate pe toate viitoarele mele produse. Am învăţat să leg pănglicuţe într-un mod chic.
Modelul este dintr-o revistă foarte  veche, de prin 1917, dacă am înţeles bine. Vă daţi seama? Chiar mai bătrân cu un an decât bunica mea!


 Păturica "Vaporosa" e deja cunoscută şi parcă iese din ce în ce mai frumoasă şi mai vaporoasă. Nu mă satur să o lucrez.







 Poate voi avea ocazia să o văd purtată de micuţa mea clientă.
Sper să vă placă!
Vă pup cu drag,
Ella

P.S. Nu uitaţi, mă găsiţi aici şi AICI!

10 comments :

  1. este absolut superba! absolut minunata! grozava!

    ReplyDelete
  2. Ella, am vazut pe FB! Am ramas gura cascata. Este de-a dreptul o bijuterie. Foarte frumos! Jos palaria!

    ReplyDelete
  3. Foarte foarte frumusele,chiar vaporoase.Pe caldurile astea (care aici lipsesc:)) ) prind de minune bebelenderilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mikaela! Ce bine ca e pentru o bebelina de la noi, unde te topesti de cald zilele astea. :)

      Delete
  4. Este cu adevarat delicatetea intruchipata!!! Tiii, daca il aveai acu o luna!!! Merge de minune la un botez!!! Imi inchipui cat te-ai canonit sa-l faci!! :D Dar si de minunatie a iesit! Pentru ce varsta este posibil sa faci bonetica? Bravo doamnei care a descoperit modelul! Si felicitari tie ca l-ai buchisit si ai reusit!
    Anca S. :-) Care te imbratiseaza cu drag!! :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place, Anca!
      Boneticile se pot face pentru orice varsta de la 8 la 80 de ani. :-))
      Te pup!

      Delete
  5. Отличный чепчик! Старинный будто!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Anna! I'm glad you like it! :)

      Delete