Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 10 October 2015

Postarea pe care n-as fi vrut s-o scriu niciodata

Amintirea mea preferată.
Nu știu câți ani aveam, dar știu că eram ușoară ca o pană, cu-atâta ușurință mă ridicai din pătuc, iar eu simțeam cum plutesc prin aer, până ajungeam la pieptul tău cald unde tot timpul m-am simțit atât de bine și-n siguranță. Era dimineață, și-n dormitorul nostru era cald și bine, de la teracota în care a duduit focul cu o seară în urmă. Din cauza acelei teracote mi-am dorit întotdeauna și eu una, și Dore, om bun, mi-a făcut una.
Era dimineață, cum am spus, și ai venit cu vocea ta dulce să-mi spui cu veselie: "Hai repede la mine-n brațe, să-ți arăt ceva!". M-ai dus la fereastră. Era prima ninsoare din iarna aia. O mulțime de fulgi pufosi pluteau în aer, în fața geamului nostru. M-am apucat să aplaud și să strig de bucurie. Tu te bucurai de bucuria mea: "Să se aștearnă numai, și-apoi, la săniuș copii!! Mergem afară cu sania! Da, da, mergem afară la zăpadă!".

De-atunci, de-alungul vieții, nu știu de ce, tot timpul mi-au dat lacrimile la primii fulgi. Bucuria aia, a noastră, a rămas în sufletul meu pentru totdeauna.
Știi, afară miroase a iarnă. Poate chiar la noapte vor cădea primii fulgi. Vor fi primii fulgi fără tine.

În primele tale clipe în veșnicie și primele mele clipe pe acest pământ fără tine, ți-am făcut o promisiune. Ți-am promis că o să trăiesc frumos. O să trăiesc frumos, dar vreau să știi că e tare greu fără tine.
Într-o zi ne vom reîntâlni, acolo sus. Sunt sigură.

Te iubesc și te voi iubi mereu.


14 comments :

  1. Dumnezeu s-o odihneasca, este tare grau cand ramai fara bunica!
    Tu vei continua sa traiesti frumos, se va bucura sa te urmareasca si sa te protejeze!
    Imbratisari si condoleante, draga mea!

    ReplyDelete
  2. Tare dulce cred ca a fost bunica ta. In poza arata exact ca bunicile din povesti.
    Sa stii ca te simte de acolo, de sus si sunt sigura ca n-ar vrea ca tu sa mai suferi.
    Imi pare rau pentru pierderea ta imensa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Cristina!
      Să stii ca n-aveai cum sa n-o indragesti, atât era de blândă, bună și amuzantă.
      Dupa 42 de ani, dintr-o data, fără ea...

      Delete
  3. Элла, я жалею о твоей потере! Не грусти!

    ReplyDelete
  4. Nu stiu ce as putea sa spun ,insa asa cum vorbele pot face rau ,ele pot si alina.Imi pare rau si te rog sa nu vezi momentul ca pe o pierdere,ci doar ca pe o trecere (si ce nu vedem -aer,vant,gand,spirit- exista).Si ,cu siguranta, bunica nu vrea sa suferi.
    Cei dragi plecati vegheaza asupra noastra .Si ea va va veghea pe voi.Dumnezeu s-o odihneasca!

    ReplyDelete
  5. Dumnezeu sa o odihneasca pe bunica ta Ella!

    ReplyDelete
  6. E foarte greu sa pierzi pe cineva atat de drag, sunt alaturi de tine draga Ella.

    ReplyDelete
  7. Ella,esti o binecuvantata ca bunica ta l-a slujit pe Dumnezeu.Asa m-am bucurat cand am citit ca esti ferm convinsa ca o vei intalni Acasa ,la Tata.Am intrat intamplator pe pagina ta sa caut niste modele de capisoane....de doliu ca si eu mi-am pierdut sotul in iunie intr-un accident de masina.Si m-am bucurat sa intalnesc o asa talentata si haruita de Dumnezeu.Fii binecuvantata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elena, îmi pare foarte, foarte rău că ți-ai pierdut soțul. Mă rog ca Dumnezeu să-ți dea putere, să-ți pună în suflet pacea Lui, cea care întrece orice pricepere, și să te mângâie.
      Da, gândul ăsta face totul suportabil, gândul că într-o zi o voi reîntâlni, acolo sus.
      Îți mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase.
      Te îmbrățișez cu dragoste! Domnul să te binecuvânteze!

      Delete