Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 10 November 2018

Despre Nerecunoștință și Lipsă de Sens

Despre Nerecunoștință și Lipsă de Sens...
...fiindcă despre asta a fost ultima mea postare, și mă simt prost. 😳
Atunci când îți dorești cu adevărat să găsești răspunsuri, le primești. Le-am primit și eu prin diverse căi.


***

„Până nu-L găsești pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ți găsești nici sensul tău, nici sensul lumii.”
Arsenie Boca.
 ***



***
 Cand apare acceptarea
„Unchiul iarasi plescaie la masa.” „Sotia din nou a uitat sa-mi calce camasa.” „Copilul asta nu are bune maniere, de fiecare data se razvrateste.” „ Ziua asta ploioasa ma scoate din minti.” „Pana cand o sa fiu dragut cu oamenii pe care nici macar nu ii plac?” „Am obosit.”
Stari pe care le traversam si pe care de multe ori nici nu le recunoastem. Nu vrem sa privim inauntru si sa ne dam seama ca lucrurile de care ne vaicarim sunt parti din noi care striga dupa dorinta de eliberare. Liber in Hristos! Si cum sa stim ca dorim eliberarea cand in loc sa ne observam starea de iritare si sa o inlocuim cu un motiv de multumire, acceptam cu buna stiinta sa ni se dea peste cap toata ziua pentru ca soarele incalzeste prea tare, bluza ne este sifonata si vecinul a dat drumul la vaca in lucerna ta!?!
Uitam deseori ca in toata goliciunea noastra suntem acceptati. Cu gauri, cu camerutele noastre interioare pline de monstri pe care i-am hranit pana acum, suntem acceptati pentru ca ni s-a oferit credit. Suntem considerati vrednici de incredere, capabili sa spunem- accept pentru ca am fost acceptat !
Si mai grozav de atat, inca mai exista suficienta indurare. Nici o grija! Si Tatal intelege ca avem nevoie sa mai fim mangaiati atunci cand ne purtam ca niste copii razgaiati sau ca niste morocanosi. Si El se indura, intelege ca ne simtim nefericiti tocmai pentru ca singuri am lasat nefericrea sa intre in vietile noastre si sa ne transforme in niste pui sarmani si zgribuliti atat de sensibili la fiecare adiere de vant.
Si el priveste tabloul asta zugravit si demn de mila - Tatal privind catre copiii Sai: „- Cat or sa se mai traga de par unul pe celalalt pentru ca sosetele ii strang, cat or sa mai judece ploaia pe care Le-am dat-o, cat o sa mai traiasca in ignoranta uitandu-se la ce-i fisurat in celalalt, bucurandu-se de parca au castigat vreun premiu pentru descoperirea facuta, cat or sa mai iroseasca timpul!?!”

(Cireșarii )
***

„Fericirea e relativă, goana după fericire ne lasă deseori cu sufletul gol. Doar dacă-L ai pe Dumnezeu în inimă, te poţi bucura şi de lucruri mărunte, poţi învăţa să fii mulţumit şi fericit.”
(Simona Toma)
 ***


  
 „Studiile medicale au descoperit că recunoştinţa este trăsătura emoţională a cărei prezenţă atrage după sine vindecarea fizică şi recuperarea. Oamenii recunoscători tind să fie mai fericiţi şi mai mulţumiţi cu viaţa lor, şi efectiv pot trăi mai mult. "O inimă plină de recunoştinţă poate fi o inimă mai sănătoasă", a fost concluzia unui cercetător după ce a studiat efectul recunoştinţei asupra ameliorării stresului şi hipertensiunii.”
 
 „Înţelepciunea este şi începe cu umilinţa de a accepta faptul că nu ai toate răspunsurile.”
Ernest Hemingway



Vă pup cu drag!

No comments :

Post a Comment