Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 19 May 2011

Câte ceva

     Câte ceva din ce-am lucrat în sezonul rece pe vremea când aveam un incredibil spor la lucru şi un entuziasm pe măsură...
   Acum mă gândesc serios să mă apuc din nou de tricotat, nu de alta dar curând o să uit cum se foloseşte maşina aia de tricotat dacă tot aşa o ţin... :D Mi-am făcut deja nişte planuri care aşteaptă cuminţi să fie puse în aplicare dar mai întâi trebuie să termin păturica aia croşetată de care m-am apucat cu ceva timp în urmă dar pe care am tot pus-o "on hold" ori de câte ori am găsit un model nou de gentuţă. Nu cred că am răbdare să o fac în totalitate din granny's square, aşa că în final o să fie jumate croşetată şi jumate tricotată. Sper ca până la urmă să iasă ceva drăguţ.
   Până una-alta, am găsit fotografiile unor lucruri făcute în timpul iernii şi am zis să le postez.
 Mai întâi, un cardigan tare drăguţ - zic eu- cu umăr raglan şi mânecă scurtă şi puţin "fair isle" p'acolo. Nasturii îmi plac foarte mult, sunt de la S.H. deaia sunt aşa frumuşei. ;)) E călduros, tare bun peste o helancă sau o bluziţă mai subţirică.

are lungime medie




el e unul din năstureii pe care i-am lăudat mai sus

În continuare o bluziţă roşie cu mânecă evazată. Bluza asta a ieşit mult mai lungă decât îmi doream şi nu mi-am dat seama de asta decât după ce a fost gata. Ca să nu mai desfac şi refac (lucru care îmi displace total) am tăiat-o şi surfilat-o şi a ieşit o margine drăguţă. Totuşi, n-am purtat-o nici o dată pentru că acum mi se pare că e prea roşie :)))

mâneca e 1/2


Chelsie, care participă la toate activităţile mele :))
doar pentru că se asortează

 Următoarea e o bluză pe care chiar am purtat-o "la greu" cum se zice. Nu e deosebită dar e foarte comodă, firul din care e făcută - o combinaţie de acril şi lână- e foarte plăcut la atingere. E puţin mai lunguţă, cam până la şold, are mâneca 3/4 (am avut o problemă cu mânecile 3/4 şi 1/2 în sensul că mi-au plăcut fooooarte mult până mi-am dat seama că mă fac scundă şi grasă, nu că aş fi prea înaltă şi slabă. ha!ha!haa!) Deci, fiind ea aşa lunguţă şi cu mânecă trei sfert, pozată aşa pe covor pare tare urâţică şi disproporţionată dar nu e. Nu chiar asa! :))

e şi puţin evazată. nu-i fotogenică deloc, biata de ea :))



picot edge
În rest... azi am văzut nişte scene deosebite când eram în parc cu Alle dar o las pe ea să scrie despre asta pentru că ea e scriitoarea familiei :) Păcat că n-am avut aparatul foto la mine :(
În ultimele două nopţi am visat atât de frumos încât m-am trezit zâmbind. Nu-mi amintesc ce, dar nici nu contează. Lumina şi căldura ce le simt în suflet când mă trezesc contează.
Mai departe... om trăi şi om vedea...

S-aveţi pace!
ella :)

7 comments :

  1. Salut!
    Ce fel de masina de tricotat ai? De unde pot sa imi cumpar si eu una ?si cum ai invatat sa lucrii la ea?scuze ca pun atatea intrebari dar dupa ce am vazut ce lucruri frumoase ai facut ,pur si simplu nu imi pot lua gandul de la ele.
    Te rog din suflet sa imi raspunzi!
    Multumesc!
    Paula

    ReplyDelete
  2. Salut! Nu toate lucrurile sunt lucrate la masina, multe sunt lucrate manual. Masina mi-am luat-o din Bucuresti iar de invatat am invatat singura. Gasesti masini bune si la preturi convenabile si pe eBay.
    Numai bine!

    ReplyDelete
  3. Buna,
    Am si eu o intrebare. Cum faci banda de la gat la masina de tricotat? Multumesc!
    Ramona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Ramona!
      Eu o fac separat, si dupa aceea pur si simplu o cos in rascroiala gatului. Mai poti face si asa: scoti ochiuri din rascroiala gatului(de jur-imprejur) si o lucrezi direct pe bluza.
      Sa-mi spui daca te mai pot ajuta cu ceva.
      Tu ce fel de masina ai?
      Ella

      Delete
  4. buna,
    eram foarte curioasa cum procedezi de iti iese asa frumos.
    Eu mi-am cumparat in decembrie anu' trecut o masina copie fidela dupa brother. imi place foarte mult, dar mai am pana sa ii cunosc toate smecheriile.
    Ramona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa o stapanesti si folosesti sanatoasa!
      Din Bucuresti ai cumparat-o?
      Ella

      Delete
    2. Tot de acolo am cumparat-o si eu.
      Adresa mea de e-mail este ella2574@hotmail.com, putem povesti mai bine si mai multe prin mailuri daca vrei. :)
      Cu drag, Ella.

      Delete