Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 7 May 2011

Oops, i did it again! :)

   Traista no. 4.
Am zis sa-mi fac si mie o geantă croşetată că tare-mi plac.
Am făcut din start pătratele mai mici decât la "Purple bag" pentru că eu n-am de cărat caiete studenţeşti (am scăpat de şcoală long loooong time ago. Ciudă-ciudă şcolărei şi şcolăriţe! ;)) ) Deci, am făcut pătratele mai mici şi în loc de ditamai sacul cum am păţit la "purple bag", m-am trezit cu un cârnat :))
Nope, cârnatul nu-l veţi vedea în poze că am remediat problema, am scos un rând de pătrate si am făcut-o mai scurtă ca să fie mai bine proporţionată.
Acum lăsând modestia la o parte a ieşit o gentuţă tare taaare draguţă şi veselă cu iz primăvăratic, in contrast izbitor cu starea mea, aşa că pentru a nu arăta cel puţin bizar impreună (eu şi gentuţa) o voi purta altădată...
    Apoi am mai făcut şi nişte bentiţe croşetate. Era o vreme când le căutam intr-una şi rar găseam de cumpărat. Nu mi-a trecut prin cap să învăţ să-mi fac singură iar amu că am invăţat am de gând să-mi fac toate culorile curcubeului ;;)

Traista:
ella's bag

granny square

the strap, adică toarta :D


i love crochet :P
flower power






Si acum bentiţele:

diamonds

asta se asortează cu traista



 Atât pentru moment. Mai departe... om trăi şi om vedea.
 Îmi tot vâjâie prin cap un vers dintr-un cântec: "it doesn't feel like Christmas at all". 
 That's right!
 Numai bine vă doresc!
ell@

2 comments :