Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 12 April 2012

Decoratii primavaratice pentru ferestre ;;)

 Pentru că in sfârşit am reusit sa spălam geamul la bucătărie, ne-am zis ca ar fi dragut sa sarbatorim evenimentul cu niste decoratii, aşa că, azi-noapte, am stat cu Alex până pe la 12 jumate- unu ca sa crosetam floricele.
Azi dimineata le-am apretat, calcat, montat si le-am prins la geam. 
Va spun drept ca bucataria noastra râde de bucurie.



















In josul fotografiei puteti vedea râul Jiu iar in departare o bucatica din oraşul meu: o brutărie, putin din parcul in care imi place sa-mi pierd serile de vară, "căsuţa" doamnei Ani de unde poţi cumpăra fire, panglici şi croşete, coasta mea impădurită de unde primesc polen proaspăt în mod constant, farmacia de unde imi iau "antialergice" nu se vede... :))

S-aveţi spor la copt, gătit, dereticit!

Va îmbrăţişez cu maaare drag!
Ella

8 comments :

  1. Molto bello, io adoro decorazioni per le finestre :-)

    Bye, bye Elli

    ReplyDelete
  2. Cred si eu ca bucataria voastra se simte bine asa frumos decorata.
    Ramo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim, Ramo!
      Te imbratisam cu drag!

      Delete
  3. vaaaai, au iesit superbe! ma batea si pe mine gandul sa-mi fac decoratii de ferestre, dar nu am reusit sa ma mobilizez deocamdata. pe ce le-ai prins sus? din ce le-ai facut? imi place si privelistea pe care ai descris-o, i-ai dat viata imaginii, nu par a fi doar niste cladiri banale :)

    ReplyDelete
  4. Multumesc, Cristina! Le-am facut din bumbac mercerizat si sus le-am prins cu ventuze dinalea mici, transparente.
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Draga de tine, esti alergica... Imi pare rau, stiu ce inseamna, desi nu sunt o alergica "autentica", doar uneori o mai patesc... Ei bine, vezi, astea sunt bijuterii, nu ornamente. Asa ceva iti schimba casa, ba si ce se vede dincolo de fereastra, totul capata alt "aer",da pret ambientului. O sa mai vorbim despre aceste bijuterii, te previn!! Ivona

    ReplyDelete
  6. Multumesc, Ivona!
    Ma bucur ca-ti plac ornamentele.
    Cat despre faptul ca-s alergica, as vrea sa spun ca m-am obisnuit, dar nu-i asa. Inca sper sa-mi treaca! :P

    ReplyDelete