Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 8 August 2012

Another Crochet Skirt

Hello there!
Ce mai faceti? Mai puteti? Cine asteapta toamna,  ploile si vremea racoroasa la fel de mult ca mine sa ridice mana sus! Wooooow, ce multi suntem!
Mi-e atat de dor de racoare incat mi-e dor sa crosetez caciuli si fulare.
O să vină şi vremea de berete şi căciuli, dar până atunci o dăm înainte cu voioşie cu fustele croşetate.
Astăzi vă arăt una tot mov, fustă cu care se încheie capitolul mov.

Aceasta este o fustă mai lunguţă decat ceea ce v-am arătat până acum, are o bordură minunată, căptuşeală şi năsturei asortaţi.
Din cauza bliţului, pe care în mod normal nu-l prea folosesc când îmi pozez produsele pentru că prefer lumina naturală, căptuşeala de sub fustă arată cumva... prea lucioasă. În realitate este muuuuult, dar muuuult mai frumoasă, e din mătase, e delicată şi-mi place a lot! Hey, puteţi să vedeţi cum arată fără să "ţipe" bliţul pe ea, la fusta asta mov.

Iată, fusta cea nouă!
O puteţi comanda aici, pe altă minunată culoare.



aici se vede mai bine minunata bordură



Acestea fiind spuse, vă las şi plec căci mă cheamă datoria. (bine că nu mă cheamă datoriile :D)
Am auzit că de mâine se răceşte vremea. Ce beton ar fi! \:D/

Vă pup şi vă doresc numai bine!
ella

No comments :

Post a Comment