Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 30 August 2012

Top Tricotat cu solzisori crosetati "Pestisor"

Acest nou top în culorile mării, cu tematică acvatică - din cauza solzişorilor zic asta - este primul, si probabil ultimul din colectia de hăinuţe pentru sirene. 
Nu pot spune că m-a inspirat marea, pentru că n-am fost anul ăsta la mare, dar m-au inspirat fotografiile prietenilor mei de pe FaceBook :D
Topul se leagă în jurul gâtului cu o panglicuţă colorată. 
Panglica o puteţi schimba cu uşurinţă şi puteţi pune ce culoare doriţi, astfel încât să o asortaţi cu restul ţinutei. Eu vă dau aici doar trei variante.
Sirena a fost pozată în pădure, pentru că curioasă fiind ca orice sirenă (doar aţi văzut Ariel!) a vrut să vadă şi ea pădurile patriei fiind sătulă de mare.
*off topic: mi-am bătut capul, nu prea mult, e drept, să scap de cacofonia de mai sus "că curioasă" dar n-am reuşit. accept sugestii! :D *

Aici îl puteţi vedea legat cu o panglică crem.
Este realizat din bumbac, am uitat să precizez. 
 Aici il puteti comanda!








sirenă bucuroasă că a găsit un con de brad :D

Dap, după cum v-aţi dat seama sunt într-o dispoziţie de zile mari şi asta pentru că am constatat cu bucurie că mai există omenie, dialog, înţelegere.

Vo doresc o zi cel puţin la fel de frumoasă ca a mea!
ella

P.S. Dear Anna, you were right. :)

2 comments :

  1. This is top is very beautiful. You are making very nice clothes.

    ReplyDelete
  2. Thank you so much, Tatiana! I'm glad you like it :)

    ReplyDelete