Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 12 July 2013

Bluză Croşetată din bumbac "Like a ie" :))

Frumuseţea de bluză croşetată seamănă cu o ie, aşa cum spune şi titlul postării.
Lui Alex îi este mare, dar am pozat-o totuşi pe ea pentru că de data asta pozele făcute pe Artista nu mi-au plăcut, cu excepţia uneia pe care o s-o şi vedeţi.
Bluzicuţa este rudă cu bluza roşie şi cu bluza lila. E pe drum o verişoară de-a lor: Zmeurica.







Poate fi purtată cu mâneca lărguţă, clopot, sau mânecile pot fi strânse cu şnuruleţele din dotare.
Either way e tare faină. Şi eu vreau una. Şi aş vrea şi una roşie. Pentru moment îmi pun pofta-n cui! hehe!

Toţi visăm la o zi în care să ni se întâmple lucruri faine peste lucruri faine, în care să ni se întâmple numai lucruri uimitoare, neaşteptate şi minunate, la o zi în care totul să fie altfel, aşa... ca-n visele noastre cele mai îndrăzneţe. Azi am avut o astfel de zi. S-au întâmplat numai lucruri faine, am văzut numai oameni fericiţi, eu am fost fericită, am experimentat bucuria aia pură care-ţi face sufletul să râdă.
Îi mulţumesc lui Dumnezeu care a hotărât ca ziua asta să fie una specială pentru mine şi care m-a răsfăţat astăzi ca pe un copil iubit.

Am atâta bucurie şi iubire în suflet în clipa asta încât vreau să vă trimit tuturor un strop din ele, pentru că ştiu că aşa, de fapt, se multiplică.
Toate gândurile mele bune se îndreaptă, cu sinceritate, spre voi!

ella-ella-e-eeeee

2 comments :

  1. Mă bucur foarte mult pentru bucuria ta, în ziua de astăzi foarte rar auzi astfel de cuvinte$
    Bluzica este foarte drăguță:)

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos! Zile vesele si fericite iti doresc si tie! :)

    ReplyDelete