Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 10 September 2013

Set Tricotat Gri

Hello! :)
Setul este compus dintr-o căciulă tricotată cu moţ şi un guler tricotat (fular circular, neckwarmer...), ornamentat cu un model ţesut soarte frumos.
Este tricotat dintr-un fir gros, tip mohair. Datorita culorii neutre, gulerul poate fi purtat la foarte multe ţinute.



 


 




Tocmai am realizat ca anul acesta nu am inceput sa ascult "Christmas Radio" încă din august... Anul trecut aşa am făcut. Anul trecut am presimţit probabil că voi avea o iarnă lungă şi mai puţin frumoasă, aşa că am sărbătorit în avans.
Nu ştiu dacă vouă vi se întâmplă, însă mie mi se întâmplă, să simţiţi că e Ajunul Crăciunului într-o seară oarecare.
Într-un an, de exemplu, prietenii noştri se pregăteau să plece în Italia pentru o perioadă mai lungă de timp, aşa că ne-am adunat mai mulţi la noi, am pregătit ceva de mâncare, ceva dulciuri şi am petrecut "o seară de Crăciun" în octombrie... 
Asta era atmosfera. Copiii se jucau, fugăreau căţelul, căţelul îi fugărea pe ei, toată lumea era veselă şi binedispusa. Toti aveam senzatia ca e Craciunul.
Mi s-a intamplat din nou zilele trecute. Sâmbătă seara cred. 
Ei, încă o dovadă că Crăciunul n-are nimic, dar absolut nimic, de-a face cu Mall-ul!
Vă pup cu drag, 
ella

No comments :

Post a Comment