Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 8 December 2013

Căciuliţă Tricotată şi Fular/Guler asortat

Mi-a plăcut mult "Setul Tricotat Gri" , am primit si multe complimente pentru el, aşa că am hotărât să-l refac, pentru că primul şi-a luat zborul repede. Şi dacă tot am avut fir suficient (lână şi acril), am făcut două chiar, unu cu floare roz.

 

Sunt foarte, foarte frumoase amândouă. Sunt de asemenea călduroase şi moi.
Cred că, în continuare, combinaţia mea preferată de culori e roz cu gri.

PREŢ (căciulă + fular): 60 lei

 
O zi de iarnă frumoasă vă doresc, cu fulgi mulţi, mari şi pufoşi, cu căldură la gura sobei (sau a caloriferului, whtever :D ), cu miros de portocale şi mere coapte, cu cei dragi alături şi cu pace în suflet.

Vă pup!

P.S. Adriana, dă şi tu un semn de viaţă!


No comments :

Post a Comment