Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 15 June 2014

Top din bumbac, "Margareta"

Am zis că urmează şi o Margareta. Am zis? Am zis!
Iat-o pe Margareta mea:


Topul este tricotat din fir subţire de bumbac alb, are un model dantelat, vaporos, care asigură libera circulaţie a aerului (ca-n Schengen), lucru foarte bun în zilele călduroase de vară. Bumbacul, de altfel, se ştie că e foarte indicat vara pentru că asigură un confort deosebit pielii. E indicat, de asemenea, persoanelor alergice şi cu piele sensibilă, motiv pentru care o să vă servesc în mare măsură doar cu bumbac în vara aceasta.

 

      În partea de sus am prins dantelă croşetată manual din acelaşi material, şi am cusut mărgeluţe sidefate albe. Vedeta este, fără doar şi poate, margareta. N-am ştiut să fac margarete până de curând. Asta e a doua doar.

 

Mi-aş fi dorit să am pe cine să-l pozez. Arată el bine şi aşa, dar îmbrăcat arată şi mai bine. 
Vă las pe voi să vă imaginaţi cât de bine arată pe o piele bronzată, cu marea (sau ştrandul!) în fundal, şi cu acompaniament de vuiet de valuri (sau pleoscăit de apă în piscină :D ).
Mărimea este S/M. 
Zic şi M pentru că intră fără probleme şi pe mine, şi eu nu-s tocmai slăbuţă :D, şi arată chiar bine. 
Pe S probabil arată perfect.
Anyway, îl pot face diverse mărimi, diverse culori. 
Puteţi să-l personalizaţi, şi să vă alegeţi după bunul plac culoarea topului şi a margaretei, să mi le comunicaţi printr-un e-mail sau o comandă ✪aici✪, şi în cel mai scurt timp posibil (2-3 zile, în funcţie şi de comenzi dar şi de disponibilitatea materialului), o să vi-l expediez frumos împachetat şi ambalat, să vă înveselească vara.

Vă pup!
Duminică faină în continuare!
ella


2 comments :