Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 6 February 2015

Pulover tricotat "Covrigel"

Asta îmi inspiră mie micile torsade de pe pulover: nişte şiruri de covrigei. Nişte Pretzelei. :D
Este vorba despre bluza ✷aceasta✷ pe care, cu chiu, cu vai, am terminat-o. Mai exact, mi-a luat o lună să o fac. Mult!

 
Firul este foarte fain, lână cu acril.
 
Are mâneci 3/4, guler bărcuţă, iar ca lungime este cam până pe la şold.

Acum cred că urmează să fac un pulover bărbătesc, că n-am mai făcut unul de foarte mult timp şi D. se plînge că el n-are. Bietul om, să vedeţi cum umblă el la muşchii goi în plină iarnă! :-D
Weekend fain vă doresc!

7 comments :

  1. Vilken fin tröja! Jag tycker om mycket mönster.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos! Culoare iti ia ochii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Culoarea cred ca este putin mai potolita in realitate.

      Delete
  3. Adică o luna pentru o bluza e mult? Hai lasă-mă ca dacă-i asa eu arunc lucrul meu cat colo ☺... Eu ziceam ca dacă imbraca copilu' bluza la toamna e bine. Hm, s-ar putea totuși sa ma ambiționez... Totusi, o luna pentru mine e un termen nerealist. Covrigeii tai sunt simpatici. Și soțului ii faci tot cu covrigei sau inventezi niște briose? ☺
    Hai spor la tricotat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ma tineam de lucru o terminam muuult mai repede. Oricum, n-am mai rezistat si manecile le-am facut la masina, de-aia n-au covrigi.
      Sotului meu o sa-i fac ceva pe masina, pentru ca el nu-i asa fitos ca fie-mea, asa ca o sa-l rezolv relativ repede.
      Chef de munca nu prea am, asta-i baiul!

      Delete
  4. chiar ma mir ca ai avut rabdare sa tricotezi la andrele, cand tu ai masina, dar a meritat efortul. modelul asta nu ti-l mai fur, ca cel de la vestuta ti l-am furat, am facut vesta, am si purtat-o de o suta de ori, dar n-am apucat s-o pozez :(
    si stii ce? nici nu mi-a admirat-o nimeni, n-a zis nimeni nimicuta de ea, asa ca nu stiu daca s-o mai scot in lume sau nu. nu-s buna la furat modele si macar daca le-as fura ca atare, dar eu nu, eu am vrut sa le adaptez, sa muncesc mai putin si na, a iesit ceva asa si-asa.
    fa-i si sotului repejor ceva, ca bietul om, sa umble golash pe asa o vreme .... :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oricat ar fi masina de smechera (si a mea nici macar nu e asa smechera, ca mi-am cam luat teapa cu ea) tot nu poate face ce fac niste andrele. Plus ca e muuult mai relaxant cand lucrezi la mana.
      Acum chiar trebuie sa pozezi vesta, ca-s curioasa de modificarile aduse.
      Da, mai, trebuie sa-i tricotez un pulover, ca-si prinde parul de pe piept la fermoarul de la geaca. :)))))

      Delete