Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 30 April 2017

Un fel de coliere din flori croșetate, mărgele de lemn și mărgeluțe toho.

Hello!
N-am mai trecut de câteva zile pe aici pentru că am fost puțin ocupată cu alte treburi frumoase și noi. Noi pentru mine :). Cred că am decis cu ceva vreme în urmă să devin, măcar un pic, un fel de Yes Man, dar mi-au trebuit câțiva ani să o fac. Apropo, ați văzut filmul? În afara câtorva faze mai tâmpițele, e un film bun, care te poate inspira. Acum depinde ce alegi „să vezi” în film și cu ce alegi să rămâi din el. Ideea filmului e interesantă.
Deci, zilele astea lucrez la a fi un om care acceptă provocări, la un colier din mărgeluțe toho de 11 și la o păturică, pe care tocmai am terminat-o, din bumbac. Cum spuneam, păturica e gata. Mai trebuie doar să îi calc danteluța croșetată și să caut niște satin asortat pentru niște fundițe. O să fie o păturică specială datorită culorii, pentru că nu o să fie albă sau crem, așa cum v-am obișnuit.
Colierul croșetat cu mărgele toho o să fie super-duper. Culorile sunt foarte frumoase, sper doar să le pot surprinde așa cum sunt sau măcar cât mai aproape de realitate. Patternul e fistichiu. E creație proprie și e posibil să fac un „pdf ” cu schema. Lucrez de mult la el pentru că, pe de o parte nu am prea avut timp și am lucrat doar câteva rânduri pe zi, mai mult cât să-mi astâmpăr pofta de mărgeluțe, iar pe de altă parte pentru că nu prea pot lucra la lumina becului, adică seara, când aș avea mai mult timp, pentru că văd mai bine ziua, la lumina naturală, chit că-mi pun ochelarii pe nas. Dar va fi gata curând, sper.
În schimb, am niște coliere și cerceluși pe care nu le-ați văzut, deși le-am făcut acum vreo două săptămâni, poate și mai mult.

 
 Mărgeluțele colorate sunt din lemn. Floarea croșetată e din bumbac și este prinsă pe un șnur negru și organza.



Cercelușii și colierul formează un set. Cercelușii au tortițe argintii, sunt din biluțe de lemn, iar în partea de jos au și câteva mărgeluțe toho, asortate.

 

Mai jos puteți vedea o floricică- clopoțel. Simpatică tare.

 

Toate aceste coliere sunt ușoare și plăcute la purtat. Bumbacul florilor va fi plăcut la purtat pe piele chiar și în zilele călduroase. Pentru că e bumbac, de-aia. :)
Toate, aproape, sunt disponibile și sunt la prețuri foarte bune.

Nu pot să vă las fără niște muzică frumoasă. Elvis. Gospel. N-am știut că Elvis a cântat gospel. E o muzică liniștitoare, frumoasă, cu versuri frumoase. Câteva dintre melodii le cunosc de la Biserică, traduse în română, bine-nțeles.
 

Vă pup cu drag!
Știu că sunteți acolo, chiar dacă nu „comentați”. Vă văd. Chiar înțeleg treaba asta cu comentatul. Deseori nu las comentarii pe blogurile pe care le citesc, pentru că de multe mă gândesc că nu am nimic inteligent sau interesant sau important de spus, și decât să las doar un comentariu politicos dar neinteresant, mai bine nu scriu nimic. Sau uneori mi-e lene și amân. Alteori, a zis deja altcineva fix ce aș fi vrut eu să zic. Sunt dăți când chiar scriu un comentariu, și-apoi mi se pare că e tâmpit și-l șterg și-mi văd de treaba mea. Dar de cele mai multe ori n-am nimic de adăugat sau de zis.
Vă pup! Să ascultați muzica frumoasă!
Ella.
 


6 comments :

  1. Ganduri bune si multa sanatate!

    ReplyDelete
  2. M-ai facut curioasa:) oare ce paturica ai? Sigur o sa cădem iară pe spate! Spor la munca:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeei, nu știu dacă o să „vă dau pe spate” :))
      Culoarea e interesantă, zic eu. O să vezi curând.
      Mulțumesc! Spor și ție în toate!

      Delete
  3. :)) chiar suntem aici si cititm fiecare cuvintel si ne minunam de fiecare bijuterie pe care o faci:) si pentru ca si eu am crosetat floricele m-am intrebat cum de ale tale sunt atat de perfecte:), ca dintr-o revista:)
    Zile senine, abia astept sa vad paturica:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey, Anca! 😊
      Mulțumesc frumos, dar nu sunt perfecte deloc nici ale mele, dar nici nu trebuie.
      În general le fac după o schemă simplă: în primul rând de petale, în fiecare spațiu fac 1sc,1hdc, 1dc, 1hdc,1sc. În al doilea rând de petale cresc: 1sc, 1hdc, 3dc, 1hdc, 1sc și tot așa...
      Mulțumesc de vizită! 😘

      Delete