Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a f─âcut-o Domnul: s─â ne bucur─âm ┼či s─â ne veselim ├«n ea!
Psalmul 118:24

Saturday, 13 May 2017

­čÉČ Blue Jeans - Set cro╚Öetat din m─ârgele japoneze toho

          Oare ├«╚Öi mai aminte╚Öte cineva de "Radio ├«n blue jeans"? Era o emisiune pe „Radio 3 Rom├ónia Tineret”. Era dup─â Revolu╚Ťie... Ce-l mai ascultam, eu ╚Öi Simo, prietena mea din copil─ârie. Pe Simo pot s─â nu o v─âd 5 ani, dar c├ónd ne ├«nt├ólnim, e ca ╚Öi cum ne-am fi desp─âr╚Ťit ieri. Are un loc aparte ├«n sufletul meu ╚Öi avem o gr─âmad─â de amintiri, ne cunoa╚Ötem de-o via╚Ť─â ╚Öi-am crescut ├«mpreun─â.

Revenind acum la m─ârgelu╚Ťe, iat─â c─â mi-am luat inima-n din╚Ťi ╚Öi am lucrat ╚Öi cu toho mai m─ârunte (11/0), mult mai m─ârunte dec├ót cele de p├ón─â acum. Cred c─â avantajul e acela c─â po╚Ťi crea modele mai compexe, intr├ónd mai multe m─ârgelu╚Ťe pe r├ónd. Ca ╚Öi aspect, sincer, parc─â tot mai mult ├«mi plac cele de 8/0, cele cu care am lucrat p├ón─â acum, pentru c─â sunt mai vizibile, se vede limpede c─â e un colier cro╚Öetat cu m─ârgele. Poate spun prostii, dar asta e opinia mea.
Pe de alt─â parte, am g─âsit o varietate mai mare de culori la m─ârimea 11/0, iar combina╚Ťia pe care am folosit-o la acest set ├«mi place mult de tot, mai ales c─â ├«n ultima vreme am o sl─âbiciune pentru albastru ╚Öi verde.

 

├Äntre timp am ├«nv─â╚Ťat s─â ├«mbrac ╚Öi bile ├«n m─ârgelu╚Ťe. M-am chinuit pu╚Ťin, trebuie s─â recunosc. P├ón─â s─â-mi fie clar─â aranjarea m─ârgelelor, am tot f─âcut ╚Öi desf─âcut.
Cercelu╚Öii de mai jos sunt de fapt ni╚Öte bilu╚Ťe u╚Öoare de lemn, ├«mbr─âcate ├«n m─ârgele toho.


 

Închizătoarea, căpăcelele și restul componentelor sunt din argint tibetan.


Sper să vă placă! Mie îmi place mult.
Setul poate fi g─âsit ­čĺÖ AICI ­čĺÖ.
Acum am poft─â de ceva portocaliu. Sau mov. Sau maro cu pu╚Ťin auriu. Pe ce s─â-mi cheltuiesc bursa, dac─â nu pe m─ârgele? ­čśť

V─â pup cu drag,
Ella






2 comments :