Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 30 June 2018

Păturică tricotată și croșetată, pentru bebeluși

        Pentru că zilele astea mi-a tot reamintit Facebook-ul de păturicile pe care le-am lucrat în anii trecuți pe vremea asta, pentru că AM timp (da, s-a terminat sesiunea! yeeeey!!) și pentru că am găsit o bobină de bumbac foarte fain, de care uitasem complet, am făcut o păturică!
O frumusețe! Să-mi fie iertată lipsa de modestie. 😊

 

         Culoarea firului e roz cu gri, un degrade delicat, iar compoziția este bumbac (80%).
E foarte ușoară și vaporoasă. E magică! Protejează bebelușul atât de vânticel cât și de soarele arzător (când o să vină)! Bumbăcelul e grozav pentru că bebelușul nu transpiră, iar modelul dantelat, cu găurele, ajută mult la libera circulație a aerului.


Pe margine e decorată cu danteluță lucrată manual și fundițe de satin RoZ.  

 
 Dimensiune cca 70x70cm.




Întotdeauna fac prea multe poze și cu greu mă opresc doar la câteva!
Sper să vă placă!
Am avut și pentru băieței o variantă, cu bleu, verde și gri. O minunăție cu fundițe bej.
Aaaa, dar să vedeți câte surprize o să mai am vara asta! Și la toamnă!

Vă pup cu drag!

4 comments :

  1. Felicitări ! Foarte frumoasă păturică !
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult că îți place!
      Duminică frumoasă!

      Delete
  2. Este superba!
    Atat de frumos modelul si culorile...Un bebelus o sa fie taaare fericit
    Imbratisari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc tare mult! Mă bucur ca îti place! 😘😘😘

      Delete