Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 30 April 2019

Aproape Mai

          Hristos a înviat!
          Nu-mi vine să cred că mâine începe luna Mai! Nu știu când au zburat deja patru luni din anul acesta! Prin casă, printre decorațiunile de Paște și flori, încă se mai poate zări câte un ren cu coarne aurii sau un clopoțel cu colindători...
De fapt, după Crăciun, nu despodobesc complet, 100%, niciodată. Ăsta e unul din avantajele unui adult, de care mă bucur maxim: despodobesc când vreau și cât vreau! :))) Chiar îi spuneam lui D. că ar trebui să ne amintim ce ne doream tare de tot atunci când eram copii și nu puteam sau nu aveam voie să facem, și să recuperăm acum. Ar fi interesant! :))
         De fapt, de ce-am venit aici... Am poza asta pe desktop, și-mi place atât de tare încât mi-am dat seama că ăsta e locul unde aș vrea să mă teleportez acum, dacă aș putea. Am vrut să v-o arăt și vouă.
Știu că e cu zăpadă, dar mie îmi place zăpada.

Sursa Pinterest

Voi unde ați vrea să fiți?
Un 1Mai vesel vă doresc!
Ella

No comments :

Post a Comment