Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 27 July 2019

Ce mai fac...

        Au trecut doar 17 zile de la examenul de licență, dar mi se pare că a trecut mult mai mult, asta pentru că am făcut multe lucruri în timpul ăsta. Am făcut cam ce-mi doream să fac când nu puteam, pentru că trebuia să-mi pregătesc lucrarea de licență și să învăț pentru examen. Inițial îmi spusesem că atunci când o să termin cu tot, o să-mi iau un răgaz de vreo zece zile în care n-o să fac nimic (înafară de serviciu) și-o să lenevesc, o să stau degeaba. Ei bine, statul degeaba îmi dă timp să gândesc prea mult iar dormitul până târziu, sâmbăta, îmi dă dureri de spate. Așa că planul cu leneveala a căzut. În schimb am citi două cărți.
          Aceasta este prima carte, și am aflat despre ea de la Anca. Mulțumesc pentru recomandare!:*
O cumpărasem de ceva vreme dar doar acum am reușit să o citesc. Cartea este foarte, foarte bună. Am citit-o pe nerăsuflate. Mi-a plăcut enorm de mult!
Bunicii mei au trăit în perioada colectivizării (atunci se desfășoară acțiunea), au simțit-o din plin, și mi-au povestit foarte multe lucruri pe care le-am citit și în carte.


          A doua carte este una din cărțile mele de suflet. Acum am citit-o pentru a doua oară. Prima dată am citit-o cu câțiva ani în urmă. E foarte faină! 


         Am alte cărți care stau la rând, cuminți. E o plăcere să citești și altceva decât cursuri de economie, marketing, etc. Deși, trebuie să recunosc, mi-au prins foarte bine! Știu lucruri despre care altădată nu aveam habar.
        Apoi, am făcut dulciuri. Nu știu cum se împacă asta cu dorința mea de a slăbi un pic.. Adică știu prea bine. Văd, mai bine zis... :)) O să slăbesc în concediu, întotdeauna slăbesc în concediu, pentru că fac multă mișcare.
Mi-am cumpărat o formă de făcut „nuci”, pe care mi-o doream de mult și-am copt destul de multe. Acestea sunt umplute cu ganache de ciocolată. Pentru o parte din ele am făcut altfel de cremă care să reziste la drum, până la CJ. Astea-s mai bune. :P



Apoi am făcut brioșe de ciocolată.


Și înghețată de căpșuni de casă...


Iar asta este salata de vinete a lui D. Ornată de D.! D. al meu are talente ascunse din ce se vede!


Sunt puțin hyper, recunosc! :)))
Am visat la vremea când o să am timp pentru de toate și acum nu știu eu ce să mai fac de bucurie! Nu m-am apucat încă de croșetat dar fix ieri mi-am cumpărat un fir superb!! Superb!! Nu că n-aș avea fire... tot superbe. Și doar mi-am promis că nu-mi mai fac stoc de fire! Dar era superb. Când îl primesc, vi-l arăt.

Și-acum faceți și voi comparație: poza următoare versus pozele de mai sus. Acum îmi înțelegeți bucuria? :)))

 

Mâine dimi merg la Biserică. Apoi, după-masă mergem la iarbă verde cu ai mei (o parte din ei). N-am mai fost de tare mult timp împreună și numai ne-om trezi că trece vara și e iarăși iarnă. 
Înainte, când era și bunica, și Ale, iar D. nu pleca prin străinătățuri, mergeam foarte des la pădure. Ce ne mai distram!

Duminică binecuvântată să aveți!
ella

2 comments :

  1. Felicitari!!! inca o data pentru licenta. Este minunat! Ma bcuur ca ti-a placut mult cartea, la mine e pe locul 1 anul acesta la beletristica, desi si Demonul amiezii pe care o citesc acum e intre beletristica si stiintifica si e tot pe locul 1:). Si eu mi-am dorit mult o forma de nuci:)), am primit-o in decembrie, n-am insa o reteta asa ca inca n am folosit-o; te rog, daca ai o reteta/un link impartaseste:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!! Da, e superbă cartea! Mi-am cumpărat și „Aviatorul”. Tot la tine am auzit de ea. :)
      Eu am folosit, pentru nuci, rețeta Jamilei: https://jamilacuisine.ro/nuci-umplute-reteta-video/ dar am văzut și altele, asemănătoare.
      Pentru umplut am făcut ganache de ciocolată. Cred că era super dacă adăugam în el și niște nucă prăjită și măcinată. Am făcut o tură și cu umplutura Jamilei, dar mai mult mi-a plăcut varianta cu ganache.
      Te pup!

      Delete