Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 28 June 2011

Jachetă raglan cu nasturi pentru bărbaţi realizată pe maşina de tricotat :)


          Nu-mi las masina de tricotat deloc să se odihneasca! Ohh, când mă gândesc cât mă mai enerva maşina asta de tricotat la început, câte porecle a mai avut  (“proasta mea”, “Cernobâl”,  etc.) şi ce bune prietene suntem acum! In special, dacă mă rezum la a lucra doar jerse… eee, atunci cred că se pot vedea chiar inimioare înălţându-se în sus dintre acele masinii in timp ce sania zboară pe fontură. Încă nu mi-am bătut capul din nou cu dublu-jacard de exemplu, poate de-asta mi-e dragă. Dublu-jacard o să mai încerc să tricotez dupa ce mă întorc din vacanţă  pentru că atunci voi fi odihnita si voi avea nervi de otel… :P
          Mânată de gândul că în concediu s-ar putea ca vremea să nu fie chiar aşa de caldă cum ar trebui, că serile ar putea fi răcoroase, m-am apucat să tricotez la maşină pentru fiecare dintre noi câte ceva de luat pe-deasupra”. Să aibă fiecare ceva nou pentru concediu, pupa-i-ar mama pe ei de frumoşi :)). Acum i-a venit rândul lui D.




          Pentru D am facut această jachetă în dungi care nu numai că e din trei culori dar are si trei tipuri diferite de fire. Totul e acryl, dar mărci diferite. Pe scurt, e făcut din resturi.  Dintr-un noroc fantastico-incredibil am găsit prin casă nasturi in nuante de gri-degrade asa cum si unele dungi ale jachetei sunt gri-degrade.




           Ce m-a pus putin în încurcătură la această jachetă au fost benzile pentru nasturi, butoniere si răscroiala gâtului. Dacă era să lucrez totul din 2 bucăti orizontale, aş fi avut nevoie de câte 2 benzi de vreo 280 de ochiuri lătime dar maşina mea de tricotat are doar 200 de ace iar sa fac totul din 4 benzi... nope, ar fi fost inestetic. Daca aş fi făcut totul dintr-o bandă verticală, nu cred că puteam calcula cu exactitate pozitia butonierelor astfel încât să fie distribuite uniform între partea de jos a jachetei si începutul anchiorului. Într-un final am găsit solutia perfectă în acest caz, zic eu: benzile pentru nasturi si butoniere le-am lucrat orizontal iar banda ce mărgineşte anchiorul si conectează cele 2 benzi am lucrat-o vertical. La sfârsit această bandă am dat-o jos pe waste yarn ca in cazul in care nu are lungimea corespunzatoare sa o pot lungi/scurta. 

Here it is!

closer!
           Rezultatul final îmi place. D arată foarte bine imbrăcat cu această jachetă. Totodată D arata bine si fără această jachetă. D arată bine oricum. :P



           Acum tricotez un hanorac pentru mine, unul verde-olive, scurt, cu mânecă lungă si glugă pentru că mi-am cumpărat o rochiţă suuuper drăguţă, verde-oliv-kaki-something cu bretele dar daca o sa fie rece seara eu ce-mi iau pe deasupra? ;)
In final, tot ce vă pot spune este ca E+D+A= LoVe  ;))
S-aveti pace!

No comments :

Post a Comment