Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 1 July 2011

Pernuţă decorativă (unelte: maşina de tricotat + croşeta)

           Mai întâi de toate vreau să vă spun cât de mult îmi place cum plouă afară. Toarnă cu găleata. Curge apa pe geamuri de parcă ar sta cineva cu furtunul pe ele. E o zi perfectă de stat în casă alături de dragii mei şi de meşterit, tricotat, croşetat, ce-o fi... În plus, azi e zi de făcut pâine aşa că o să fie călduţă şi înmiresmată casa. Iubesc dimineţile ca asta şi-i mulţumesc la Dumnezeu pentru ele.
Să trecem la treabă acum! Dacă cât de cât aţi mai vizitat blogul acesta înseamnă că pe Chelsie deja o ştiţi. Ce nu ştiţi e că pasiunea ei, traditia ei, obsesia ei este ca atunci când un membru al familiei se întoarce acasă sau cineva vine în vizită să ia un papuc de casă sau o pernuţă şi să alerge cu ele în gură ca apucata, să le moflăiască şi pernuţele să le roadă la colţuri iar papucii să-i urce pe toţi în pat. Cum ar fi să ne manifestăm toţi bucuria în felul ăsta? haha!! Uite aşa aproape toate pernuţele noastre au ajuns să arate tragic, de asta rând pe rând printre picături şi alte proiecte încerc să le înlocuiesc feţele.
         Pernuţa pe care am îmbrăcat-o de astă dată e una micuţă, are cca 27cm/37cm. Am tricotat faţa pe maşina de tricotat, practic am tricotat un dreptunghi lung de 250 de rânduri si lat de 47 de ochiuri dar nu am pus în lucru fiecare ac ci doar fiecare al doilea ac (deci: unu da, unu nu, unu da, unu nu, şamd.) pentru că firul e destul de grosuţ şi nu am vrut să îmi omor maşina. Tensiunea 8.

partea din fata

Am asamblat-o folosind croşeta si am făcut o margine simplă: *câte un piciorus dublu in fiecare din următoarele 3 ochiuri, cate un punct alunecat în următoarele 2 ochiuri* se repetă de la * la*.

partea din spate

La marginea din spate am lucrat un rand de picioruse mari (half double croche) si apoi un rând de picioruse mici (single croche), rând în care am făcut si butonierele. Unde vreau butonieră, in locul unui piciorus mic fac 3 ochiuri de lant (sau cate trebuie în funcţie de mărimea nasturilor) si apoi continui cu piciorusele mici.

Chelsie rozând pernuţe :)) ştiu că scrie ella acolo, dar e Chelsie, credeţi-mă :))

Atât de mult mi-a plăcut cum a ieşit partea din spate, cea cu nasturii, încât mă gîndesc să o fac faţă. Încă nu sunt hotărâtă şi mă gândesc să fac un sondaj de opinie să văd care o să rămână "faţa".

ASTA?


SAU AŞA?

SAU ASTA?



O să vă anunţ decizia finală. Poate o pun pe Chelsie să aleagă sau dacă cineva vrea să-şi exprime părerea, aş fi bucuroasă să o aflu.

Să avem cu toţii o zi frumoasă şi să avem pace!
ell@

2 comments :

  1. I think the first bag, and the latter is most interesting.Ella,you can crochet even leaves ...

    ReplyDelete
  2. You are right, some leaves would look good among those flowers but I am not that good at leaves as I am at flowers :D
    But you know what? I will also try to add some leaves. Thank you, Anna!

    ReplyDelete