Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 15 July 2011

Blue Striped Cardigan



        Nu ştiu dacă vă mai amintiţi de lista mea lungă cu fel-de-fel de hanorace şi bolerouri dar acest hanorac e unul din cele de pe listă. Iniţial trebuia să aibă glugă şi să fie mai scurt dar Alex a zis că-l preferă lung. În mare parte am bifat tot de pe listă, cu excepţia unui bolero pe care n-am mai avut timp să-l fac.
Este un cardigan făcut din resturi... again... Ce îmi displace atunci când lucrez cu resturi de aţă este că nu pot aprecia exact, nici măcar pe aproape, câtă aţă îmi trebuie sau câtă am în toate ghemuţele alea. Nu ştiu nici cât de groase să fac dungile din fiecare culoare ca să-mi ajungă la toate părţile componente... Ce-mi place când lucrez cu resturi? Ştiu că nu stric fire bune, noi, ca în cazul în care ceva nu "puşcă" să-mi pară rău.
      Una peste alta a ieşit un hanorac uşor, pufos, comod, numai bun să-l tragi repede pe tine să fugi aici la chioşcul din colţ după pâine sau hârtie igienică. ha!ha!haa!





O mică broşă schimbă situaţia. Acum poţi fugi până la Lidl cu el ;)


round neck

manşetă croşetată


one last shoot
      Să fiţi fericiţi!
ell@

No comments :

Post a Comment