Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 10 July 2011

Relax, take it easy!

          Uitându-mă printre fotografiile din calculator am găsit câteva care mi-au făcut plăcere şi care mi-au adus aminte de nişte momente plăcute. Cele mai frumoase amintiri sunt din momentele în care ne relaxam, în care ne bucuram de lucrurile mărunte şi mai presus de partea materială, când ne bucurăm unul de compania celuilalt, de timpul ce-l avem de petrecut împreună pe acest pământ şi care din păcate este limitat şi se scurge repede...
        De multe ori mă trezesc că uit să mă bucur, că uit să mă uit mai atent în jurul meu, să mă concentrez mai mult pe oamenii care îmi sunt în preajmă, de multe ori uit să mă relaxez, să mă destind, de multe ori uit să zic: "so what?!".
       De mult prea multe ori suntem încrâncenaţi, tratăm viaţa asta ca pe o cursă nebună în care trebuie să alergăm bezmetici, să adunăm bani, obiecte, tot felul de lucruri inutile, trebuie să impresionăm, să ne dăm "mari", să îi facem pe alţii să se simtă mici, să ne dăm sfinţi şi să-i facem pe alţii să se simtă murdari, să clasificăm, să împărţim lumea în buni şi răi, să ne dăm aere când poate în realitate nu valorăm mai mult de o ceapă degerată... De mult prea multe ori rănim doar ca să ne simţim noi bine, de mult prea multe ori ne simţim fericiţi doar privind la nefericirea altuia, de mult prea multe ori suntem în secret fericiţi când "prietenii" greşesc pentru că asta ne face pe noi să ne simţim mai puri, mai fără greşeală...  De cele mai multe ori uităm să ne oprim, să ne tragem sufletul, să ne dezmeticim din alergarea asta nebună şi să ne dăm seama că am luat-o într-o direcţie greşită...
          Vreau să trăiesc frumos. Vreau să mă bucur de fiecare clipă. Sună banal?  so what? ;)

ella & alle


oraşul după  ploaie


o după-amiază de toamnă
la poveşti cu Chelsie
 


nu vine barza... doar mi s-a umflat bluza :))

zâmbet de copil frumos

un căţel tare obosit

cea mai bună cină: pită cu pate, ceapă roşie şi ceai, servită la teveu urmărind ceva amuzant

apus de soare şi Retezatul la orizont

RELAX, TAKE IT EASY!


      S-aveţi pace!
ell@


5 comments :

  1. Lindas fotos, e amei seus looks de festa!!!
    beijocas, Tathy

    ReplyDelete
  2. "Vreau să trăiesc frumos. Vreau să mă bucur de fiecare clipă. Sună banal? so what? ;)"
    cum sa sune banal? suna perfect. esti plina de energie pozitiva si de bun gust, asa ca suna si fezabil.
    mi-a placut teribil poza cu cina cu tartine.

    ReplyDelete