Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 30 September 2011

Pălărie croşetată "Amazing Blue"

         Această pălărioară bleu-ciel este croşetată dintr-un fir acrilic tip mohair, pufos şi moale. Pălărioara este foarte uşoară, extrem de plăcută la purtat, veselă şi călduroasă. Am împodobit-o cu o floare croşetată în două nuanţe de gri şi cu o mărgică asortată.
 


Pălăria aceasta este un "trebuie musai să o ai" sau mai pe româneşte spus, un "must have" :D Chiar nu ştiu ce farmec ar putea avea toamna sau iarna asta pentru oricine fără o astfel de pălărioară marca "ella's place".
Pentru mai multe detalii sau comenzi mă puteţi contacta (:aici:)  sau mă puteţi vizita la Ella's Shop





Acum, între noi fie vorba, am vrut să încetez să îmi mai exploatez copila punând-o să pozeze cu toate creaţiile mele mai mult sau mai puţin reuşite şi mi-am zis că am putea încerca să facem schimb de locuri. So, i-am pus aparatul foto în mână, eu mi-am pus pălăria albastră pe cap, şi iată ce a ieşit:


:)))))))
 Cred că mai bine m-aş opri la croşetat, tricotat, fotografiat şi mi-aş exploata copilul în continuare în ce priveşte prezentarea produselor! Clar! :))

Vă doresc un weekend mirific alături de cei dragi!
Numai bine! 
ell@

No comments :

Post a Comment