Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 5 September 2011

Pur şi simplu Botoşei!

        Aceasta este a treia parte a trilogiei "Botoşel".(hihi!) După eşecul din Tentativă de botoşei şi pe jumătate succesul lui Tentativă- aproape reuşită - de botoşei a venit şi bine-meritatul succes.  Bine-nţeles că botoşelul şcolărel a rămas tot fără pereche până în prezent dar cred că chiar azi voi remedia problema printre două ture de zarzavat, castraveţi în oţet şi alte curcubitacee conservate (fără conservant).
Deci, I proudly present you (se aud tobele bătând în fundal) boootoooşeluuul buclucaş:



Doamnelor şi domnilor (deşi mă îndoiesc că urmăreşte vreun domn blogul ăsta), cu mândrie vă prezint prima mea pereche de botoşei care chiar arată ca nişte botoşei şi care este chiar o... pereche, că sunt doi, finally.
În fundal puteţi vedea minunatul roman pentru copii "Aventurile unui măgăruş" scris de Contesa de Segur pe care îl recomand cu căldură tuturor mămicilor şi pe care noi l-am citit de nenumărate ori de-a lungul copilăriei lui Alex, prin gări, prin trenuri, peste tot.
Revenind la botoşei...
Sunt fabricaţi dintr-un fir de acryl de bună calitate, nemţesc, moale şi pufos. Sunt 100% lucraţi manual, floricica este şi ea croşetată manual. Sunt unicat, pun pariu! :P
Lungimea tălpii este de 8cm.






 


         Acestea fiind spuse, mă duc înapoi la treabă pentru că azi am o zi cu adevărat încărcată şi nu pot învinui pe nimeni pentru asta, eu singură mi-am încărcat-o. 
Vă pup şi vă doresc o zi extraordinară, să nu vă fie nici cald nici frig, să nu răbdaţi nici de foame nici de sete, să fiţi sănătoşi voi toţi şi cei dragi ai voştrii, s-aveţi pace, şi dacă toate astea sunt bifate înseamnă că sunteţi fericiţi şi nici măcar nu vă daţi seama!

Cu drag,
ell@

2 comments :

  1. Frumusei ,stil pantofior.I-am vazut si pe cei rosii,superbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Nu-mi vine să cred ce mult timp a trecut de când i-am făcut!

      Delete