Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 25 August 2011

Tentativă de botoşei

            Am văzut pe blogurile de handmade o grămadă de modele superbe de botoşei, adevărate bijuterii şi am încercat şi eu să fac. Primul nu prea mi-a ieşit. N-arată deloc ca-n poza de unde am luat eu modelul. Ori am greşit eu pe undeva ori este vreo greşeală în instrucţiuni. Încă n-am elucidat misterul... botoşelului galben... Buhuhuuuu! :D
Pentru exemplificare am făcut fotografii:




Aşa, la prima vedere cred că arată drăguţ dar aparenţele înşală...



Nu cred că talpa aia ar trebui să aibă burtă. Adică talpa bebeluşului nu e bombată, nu? Aş putea să bag câte o gogoaşă în fiecare ca să umplu talpa. hihi!



Pân' la urmă i-am găsit întrebuinţare.
Următorul o să arate mult mai bine! Sunt sigură! E musai!
Geanta mov e gata dar nu e căptuşită încă. Sâmbătă o să am noutăţi pentru că mergem la pozat.
Numa' bine vă doresc!

ell@

No comments :

Post a Comment