Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 22 August 2011

A short preview

      Hey,ce mai faceţi? Toată lumea e bine? Cum suportaţi căldura asta? Mai este cineva care să ducă dorul toamnei cu zilele ei răcoroase şi culorile ei splendide? Eu! Eu! Eu! :D
În ultima vreme sunt cam în criză de timp. Am cu aproximativ 8 ore pe zi mai puţin timp liber decât înainte şi încerc din greu să mă adaptez. Lucrez la o nouă geantă care este aproape gata dar nu 100% gata. Mai trebuie căptuşită, decorată şi apoi bine'nţeles pozată corespunzător.
Până una alta v-am pregătit un scurt preview:





violets






Violet Garden
Vă doresc o săptămână minunată, plină de bucurie, zâmbete sincere şi cer senin.
ell@

No comments :

Post a Comment