Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 28 August 2011

Tentativă - aproape reuşită, de data asta- de botoşei

       Am încercat din nou dar după alte instrucţiuni şi de data asta mi-a ieşit. Singura problemă ar fi că eu am vrut botoşei pentru un nou-născut şi au ieşit botoşei pentru un nou-şcolărel. Altă problemă ar fi că am făcut doar unu. Sper din suflet că într-o bună zi o să-i fac şi perechea. :D

simpatic, nu?


Acum trebuie să văd cum fac să îmi iasă mai mic.
Off, de ce n-am ştiut eu să fac aşa ceva când era Alex a mea mică? I-aş fi făcut toate culorile. Eh, bănuiesc că nici acum nu-i târziu.




Tocmai am primit o comandă de năsturei, toţi super drăguţi. O să vi-i arăt cândva.



Aş putea să-l folosesc şi ca suport pentru ochelari dar prefer să-i fac totuşi pereche. Aş fi crudă să-l las singur pe lume :D

În încheiere câteva rânduri (pe care le puteţi lua ca pe o urare) care mie şi lui Alex ne plac mult mult de tot:


"Să nu te părăsească bunătatea şi credincioşia: leagăţi-le la gât, scrie-le pe tăbliţa inimii tale.
Şi astfel vei căpăta trecere şi minte sănătoasă înaintea lui Dumnezeu şi înaintea oamenilor.
Încrede-te în Domnul din toată inima ta, şi nu te bizui pe înţelepciunea ta!
Recunoaşte-L în toate căile tale, şi El îţi va netezi cărările." (Prov. 3:3-6)

All the best!
ell@

No comments :

Post a Comment