Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 18 November 2011

Ce mai lucrează mama mea?

De data aceasta vă voi prezenta nişte lucruşoare minunate care nu-mi aparţin şi pe care n-aş putea să le realizez nici într-o sută de ani. Nu glumesc...
Numai gândindu-mă de câtă răbdare ai nevoie să împleteşti tot şnurul acela, apoi să-l montezi, să umpli petalele şi frunzuliţele, şi să te mai şi încăpăţânezi să iasă totul perfect, numai gândindu-mă la toate astea, mă las păgubaşă.
Acum, ca să ţinem pasul cu tehnologia, cred că e vremea ca şi lucruşoarele mamei să facă cunoştinţă cu internetul, să vadă lumea şi să fie văzute. Şi cumpărate.
Înainte de a vă grăbi să spuneţi că nu mai sunt la modă, think again...
Revine vijelios moda dantelei şi a macramèului, a şi revenit deja. Lumea a început să se sature de chinezării şi mirosul lor, de lucruri de duzină şi spre marea fericire a celor care au o pasiune pentru lucrul de mână, cei din jur îşi amintesc din ce în ce mai des de cât de plăcut e să te înconjori de obiecte lucrate cu pasiune şi dragoste, undeva într-o casă şi nu undeva într-o hală fără sfârşit, fără suflet, la lumina rece a neoanelor.

Gata cu vorbăria! Să vedem pozele lucrurilor pe care le puteţi achiziţiona de aici.















 Informaţii despre dimensiuni şi preţuri veţi găsi AICI, în magazinul meu.

Numai bine vă doresc!
ell@

4 comments :

  1. Ella, you are now a master of crochet hook! It's very beautiful!

    ReplyDelete
  2. Oh, Anna, I wish I'd have been, but that's my mother's work. She's the expert!

    ReplyDelete
  3. Complimenti, un centrino è più bello dell'altro.
    Sono veri capolavori
    Bye,bye Elli

    ReplyDelete
  4. Grazie, Elli! Mia madre ha lavorato.
    I hope google translator works! ;)
    Kisses! >:D<

    ReplyDelete