Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 22 November 2011

Small& Cute Things

Am, din nou, să vă arăt nişte minunăţii mici şi roşii. Un set compus dintr-o căciuliţă şi o pereche de botoşei.
De data asta am făcut o căciuliţă groasă care se încheie într-o parte cu un nasture mare, făcută în aşa fel încât să acopere şi fruntea micuţei şi să o ferească de frig. Este împodobită cu o floare mare de culoarea untului.
Setul este de vânzare şi-l puteţi achiziţiona din magazinul meu sau mă puteţi contacta aici pe blog.

Căciula se poate purta în două feluri, aşa cum veţi vedea din fotografii.



Căciuliţa asta este şi drăguţă şi haioasă. Pe mine mă bine-dispune instantaneu. Dar iarăşi zic, nici nu-s greu de bine-dispus... :D

Deci, prima modalitate de a o purta este aşa: petrecută pe sub bărbie şi încheiată lateral:


 

 Poate fi pusă peste guriţă sau trasă pe sub bărbiţă.

A doua modalitate de a o purta este petrecută pe la spate şi încheiată. 
Uite aşa,


lăsând guriţa copilului liberă.



Dimensiunile căciuliţei sunt următoarele:

Circumferinţa capului- 40-42 cm şi este elastică.
Adâncimea (din vărful capului până la marginea din faţă) - 15 cm
Botoşeii - aprox.11,5 - 12 cm (şi ei sunt elastici şi groşi)

Iată şi botoşeii:



 

Ei, dragii bunicuţei ;)), gata cu vorbăria şi BACK TO WORK că timpul trece vijelios.

 Vă ţucă Ella zgomotos pe ambii obraji şi vă doreşte o seară frumuşică foc!
Numai bine!


No comments :

Post a Comment