Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 5 November 2011

Fular tubular& mănuşi croşetate

    Un nou fular tubular "Shells& Waves" dar de data asta pe mov.
E confecţionat cu aceeaşi big-mama-hook, cu multe şi mărunte pauze în timpul lucrului pentru că mă dureau degetele din cauza ei :))
De data asta am făcut, la cerere, şi o pereche de mănuşi fără degete croşetate asortate. Fingerless gloves sau wrist-warmers? Mie personal a doua denumire mi se pare mai corectă pentru că mai degrabă seamănă cu nişte chestii care ţin de cald încheieturilor decât cu nişte mănuşi. Eh, să semene cu ce vor ele că mie tare-mi plac şi îmi par a fi un accesoriu tare chic.
De data asta am pozat din nou în mijlocul naturii dar fără picnic inclus şi alte complicaţii doar o fugă rapidă până la locul cu pricina, făcut repede cam 80 de poze, suit înapoi în maşină şi întors rapid acasă pentru că mănuşa no.2 nu era gata încă şi cineva trebuie să o facă şi pe ea. :P

Let's illustrate!


     Aici în fotografii nasturii reflectă foarte tare lumina şi nu se vede culoarea lor exactă, ceea ce e păcat pentru că sunt foarte drăguţi iar pe suprafaţă au nişte picături ca şi cum ar fi plouaţi sau ar avea rouă. Îţi tot vine să-i ştergi.
    Mănuşica are o floricică detaşabilă.





Acestea fiind zise, vă doresc în continuare un weekend fain, vă pup cu drag şi vă aştept să reveniţi curând ca să vedeţi poze de la "Set Ioana- the third" plus un set tare drăguţ cu pălărie şi fular care este aproape gata.
Numai bine!
ell@


13 comments :

  1. Draga Ella, abia astept sa port aceste minunate lucrusoare mov! Sunt superbe! Iti multumesc si iti doresc mult spor in continuare!
    (Rocks)

    ReplyDelete
  2. Pur si simplu minunat!!! Deep purple:>!! Frumos

    ReplyDelete
  3. Dragă Rocks, sper să-mi trimiţi o fotografie cu tine purtând lucruşoarele astea croşetate cu drag pentru tine. Să le porţi cu plăcere!

    ReplyDelete
  4. Dear Anonymous, îţi mulţumesc tare mult. Eşti de trabă! :D

    ReplyDelete
  5. excellent work.. I love this purple

    ReplyDelete
  6. Ella! This thing looks quite unusual and it has beautiful color indeed.

    ReplyDelete
  7. Thank you, Mariam and Anna.
    I wish you, both, a wonderful week!

    ReplyDelete
  8. Sigur ca voi face poze cu ele si ti le voi trimite! Multumesc mult!
    (Rocks)

    ReplyDelete
  9. Multumesc! Abia aştept! ;;)

    ReplyDelete
  10. eu voiam sa intreb daca poti sa realizezi si pe alte culori si care ar fi pretul.

    ReplyDelete
  11. Lasă-mi o adresă de e-mail unde pot să-ţi răspund, cred că am comunica mai bine aşa decât prin intermediul comentariilor, aici pe blog.
    Numai bine!
    Ella

    ReplyDelete
  12. Ţi-am trimis un e-mail. :)

    ReplyDelete
  13. Buna Ella,

    M-ar interesa si pe mine pretul si daca poti face si pe alte culori si cam in cat timp ar fi gata.

    Adresa mea de mail : montzy@gmail.com

    O seara frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete