Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 15 May 2013

Poncho time!!

Pentru ca s-a racit putintel afara si pentru ca vor mai fi si alte zile reci, daca nu, seri reci vor fi cu siguranta, m-am gandit la o varianta mai feminina si mai chic a hanoracului sau a jerseului aruncat pe umeri ca sa ne incalzeasca.
Foarte potrivit pentru serile racoroase, poncho, merge la fel de bine si la pantaloni, si la fustite sau rochite.
Merge si la munte dar cred ca ar merge incredibil de bine si la mare, seara, pe faleza... Sau poate dimineata cand mergem sa privim rasaritul soarelui. Mama-mia, ce dor de mare mi s-a făcut şi tare mi-i că anul ăsta nu dau ochii cu ea!
Sunt realizate dintr-un fir buclat ceea ce le afera un aspect usor flausat.
Sunt foarte, foarte moi, foarte comode si foarte usoare ( in jur de 300g)

Le-am pozat în maaaare grabă pentru că era pe înserate, era foarte rece afară iar acolo unde am mers printre brăduţii ăia frumoşi era şi mai rece, iar rezultatul se vede :D 
Ne-am fi dorit să le oferim o şedinţă foto la malul mării dar asta într-un alt episod...
Preţurile le găsiţi în magazin, acolo unde le puteţi şi comanda.
 



Poncho Extra-Long.
Se leagă cu două şnururi croşetate terminate cu două biluţe de lemn. Deşi lung, e foarte uşor.(cca 350g)
Pufos şi moale ca un ursuleţ de pluş :)




Nuanţa de roşu este în realitate de mii şi milioane de ori mai intensă şi mai frumoasă.
Cred că aproape ca roşul  Anisiei.


Merge foarte bine la colanţi, la rochiţe, la teneşi, la sandale... la aproape orice. Cred că şi peste costumul de baie, dimineaţa când încă este răcoare.
 

 La frumuseţea asta bleu i-am delimitat locurile pentru mâneci ca să stea mai fix pe lângă corp şi să semene cu o bluză. În partea de sus are şi un năsturel foarte, foarte drăguţ, lunguieţ, care are sclipici înăuntru. Sau praf de zâne. Nu ştiu... :P


 

 Acesta alb e atât de delicat! Este de un alb strălucitor, foarte moale şi foarte uşor.
Merge bine di tăt chiar şi peste o rochiţă mai flu-flu, mai elegăntuţă. Merge şi la pantalonaşi scurţi, peste nişte bulane bronzate sau chiar şi peste bulane albe, pentru că la cât e el de alb, o să facă şi brânza să pară bronzată...





Sper, sper, sper că vă place ce am muncit noi zilele astea şi sper că veţi sta cu ochii pe noi in continuare. 
O zi minunată să aveţi!
ella

No comments :

Post a Comment