Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 25 May 2013

Poncho Dantelat din Bumbac Lila

Cu acelaşi model unduit, dantelat, pe care l-am folosit la ultimele lucruşoare, am tricotat de aceasta dată un poncho din bumbac mercerizat.
Este foarte, foarte frumos, foarte uşor şi delicat. Se potriveşte la multe ţinute. Noi am preferat să-l pozăm peste o rochiţă.
În piept i-am cusut o floare croşetată care să accentueze aerul romantic.

Pote fi achiziţionat de aici.


 
 


Poza asta, ultima, ne face o poftă nebună de vacanţă. Vara asta concediul este undeva... în plan extrem de îndepărtat, în prin plan fiind bacul, admiterea la facultate... şi tot felul de grozăvii de felul ăsta.
Chiar când pozam îmi zice Alex: cum ar fi să vină tati acasă şi să zică "echiparea, plecăm în vacanţă!". În 5 minute am fi gata de plecare! :))
Ce dor mi-e de concediile când plecam câte 2-3 săptămâni, iar locul de cazare de bază era cortul. Când aveam de toate în portbagaj, de la cort, saltea, la polonic, răzătoare... De regulă, la ieşirea din judeţ, acolo unde scrie "Bine aţi venit în judeţul... " aplaudam şi chiuiam de bucurie pentru că eram în mod "oficial" plecaţi de-acasă.
Dumnezeu a fost foarte bun cu noi să ne dea nişte concedii aşa de frumoase din care avem o grămadă de amintiri amuzante şi care ne-au sudat ca familie mai mult decât orice altceva.
Poate, poate, poate... deşi nu există nimic concret, deşi nu există buget alocat, deşi avem o grămadă pe cap... poate ne face El o surpriză şi vara asta... ;)
Om trăi şi om vedea! Sănătoşi să fim, lucru ce vi-l doresc şi vouă din toată inima.

Vă pup şi vă îmbrăţişez!
ella

2 comments :

  1. Ella,this poncho I loved it! This color is just gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Anna! I'm glad you like it. :)

      Delete