Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 21 November 2013

Băscuţă Croşetată şi fular circular, cafenii

Atâta-s de zăpăcită, încât nici nu mai ştiu sigur ce-am postat şi ce nu...
Eu am verificat, şi conform verificărilor mele, setul ăsta n-a fost postat încă. :)

 

Aşa-i că-i drăguţ?
Firul este buclat, pufos, atunci când este lucrat, lucrul iese flauşat.
Sunt foarte, foarte moi şi attââât de plăcute la purtat!
Băscuţă este decorată cu mărgele de lemn maro.
Fularul are o fundiţă din lână alb-unt şi o mărgică de lemn.


În încheiere am ceva pentru voi. O melodie. Cred că am ascultat-o astazi de 10 ori, şi aşa de bine m-am simţit! Este melodia de la Telecinemateca. Vă amintiţi? M-a teleportat direct în copilărie!

 

Vă pup cu drag!
ella

2 comments :

  1. Foarte frumos setul, iar legat de melodie, dupa ce am ascultat-o inteleg de ce tu ai ascultat-o de 10 ori! <3 Cred ca la fel am sa fac si eu. :)

    ReplyDelete
  2. Domnişoară, n-aveţi idee cât mă bucur că vă place setul! Şi melodia. :D

    ReplyDelete