Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 9 November 2013

Băscuţă Croşetată "Violeta"

În mod normal urma o altă glugă, şi va urma, cu siguranţă, dar am zis să fac "pauză de o băscuţă", nu de alta, dar băscuţa chiar se asortează foarte bine cu gluga dinainte.

Între timp, vreau să vă anunţ că am probleme cu blogul, cu feed-ul sau feeda (că poate e fată :) ), şi dacă eu fac postarea asta azi, 9.11 ora 14, voi o să aflaţi despre ea mâine sau poimâine sau când o vrea dragu' de blog să vă anunţe că am postare nouă. Feed-ul ba e valid, ba nu-i. Nici el nu mai ştie.
Dacă mă poate ajuta cineva în privinţa asta, aş fi tare fericită. Extrem de fericită!

Să mă întorc la băscuţă acum.
Este croşetată dintr-un fir gros şi moale, 30% lână şi 70% acril. Am decorat-o cu o violetă croşetată tare faină.
Aşa cum am spus, se asortează cu gluga din postarea trecută, aşa cum veţi vedea în poze.




 

O să închei cu cîteva rânduri dintr-o carte frumoasă pe care am primit-o de la draga mea Adriana şi care îmi place la nebunie.
Deci, vă doresc, pe lângă un weekend splendid,
"aventuri care să se sfârşească cu bine, dimineţi cu presimţiri de bun augur, somn lin şi deşteptare plină de nădejdi." (Pam Brown)

Cu drag,
ella


 

No comments :

Post a Comment