Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 2 November 2013

Glugă / Guler Tricotată Turquoise





Frumoasă, confortabilă, călduroasă, plăcută la purtat, practică, n-am decât cuvinte de laudă la adresa ei.
Este tricotată dintr-un amestec de lână şi acril. Culoarea este absolut minunată.
Am decorat-o cu franjuri şi o floare croşetată mare, aplicată lateral.
Lăsată pe spate, se transformă într-un minunat guleraş.

 

 

Sunt foarte, foarte, foarte, foarte... foarte fericită că a venit Alex şi am putut poza.
N-am cuvinte să vă spun cât de tare îmi displace să fac pe manechinu', cât de mult timp pierd apoi ca să "aranjez" manechinul. Mi-a fost aşa de dor să pozăm amândouă, adică eu pe ea.
Sper să o mai prind curând :)

Weekend frumos să aveţi!

No comments :

Post a Comment