Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 11 July 2014

Bluză tricotată, cu mâneci fluture, "Tenerife"

Am terminat-o de ceva vreme si eram sigura-sigura ca am postat-o, dar cu atâtea pe cap, se pare că am uitat. Bine că nu mi-am amintit la iarnă... :))
Deşi, apropo de iarnă, zilele acestea lucrez la un fular şi o căciuliţă. Puţin neobişnuit dar îmi place. Mi-era dor de căciuli.

 

Bluza este foarte, foarte lejeră, este tricotată într-un model dantelat, cu "găurele", din bumbac mercerizat bleu.
Mânecile, aşa cum îi spune şi numele, sunt foarte-foarte largi, fluture.
Decolteul fata/spate este identic.
Este decorată cu o floricică mică şi delicată din bumbac rozuliu.
Mărimea S/M, deşi, datorită croiului, cred că merge la orice mărime.
Este foarte frumoasă şi potrivită pentru zilele călduroase de vară, iar dacă vrei să ieşi în evidenţă, categoric asta e bluzica care te poate ajuta.
Poate fi comandata aici.


 Weekend frumos vă doresc!
Cu drag,
Ella

No comments :

Post a Comment