Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 2 July 2014

Bluză Tricotată şi Croşetată "Blossom"

Hello there!
După cum mă lăudam în postarea trecută, mi-am recuperat manechinul preferat.
Mi-era aşaaaaaaa de dor să mergem pe coclauri la pozat, să râdem, să ne maimuţărim puţin.
Eeee, dacă aţi vedea voi toate-toate pozele... :))

Am repozat toate bluziţele din ultima vreme, care sunt deja postate, dar sunt pozate pe Artista. Fără supărare, Artisto, dar bluzele mele merită pe cineva mai bun. :D

Astăzi, însă, o să vă arăt o bluză nouă, nemaipostată. Aţi mai văzut una asemănătoare.
Spre deosebire de Rose, bluza de astăzi are mânecuţele puţin mai lungi, are alt model de floricică, şi are mărgeluţe colorate.
Mânecuţele se termină cu colţişori mărunţi, croşetaţi.
Este tricotată din bumbac mercerizat, fir subţire.
Mărime S/M
Un must have în această vară! ;)


O puteţi comanda ✪✪aici✪✪.

 




Sper să vă placă!
O să vedeţi ce bine merge şi la nişte pantaloni scurţi, în altă postare. Pe Rose am repozat-o aşa.
Vă pup şi vă doresc numai bine!

ella

No comments :

Post a Comment