Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 15 January 2015

Back Home Again

Gata plimbarea!
După 3 luni, din nou acasă.
3 luni în care s-au întâmplat aşa de multe lucruri, în care am făcut aşa de multe lucruri noi, mi-am învins frici şi m-am redescoperit, am cunoscut oameni noi, complet diferiţi de mine, oameni deosebiţi, unii personaje de film chiar.  Mi-am lăsat bucăţele din suflet pe unde am fost. Am cunoscut copii frumoşi de care mi-e dor. Am cunoscut familia Pipsy, o familie de canari care mi-au fost colegi de camera... :) Am cunoscut-o pe Schafi...

Am multe, multe de povestit, doar inspiratia şi cheful de m-ar ajuta...
Era mai bine dacă scriam totul atunci, "la cald", dar n-am avut net, iar eu - ştiu cât de ciudat sună- dacă n-am interfaţa de la blogger în faţa ochilor, nu pot să scriu. Serios.
A fost prima oară în ani de zile când n-am avut acces la internet şi nici nu m-am strofocat să am, şi-a fost atât de bine!

Am deja o săptămână de când sunt acasă, şi încă nu-mi găsesc locul, nu mi-am regăsit nici tabieturile şi nici nu ştiu dacă vreau să le reiau. Un lucru ştiu sigur: cu prima ocazie o şterg din nou.

In 2014, chiar daca doar in ultima parte, am reusit, in sfarsit, sa traiesc nu doar sa exist, asa cum imi doream.
Pe 2015 îl privesc cu teamă, urăsc să recunosc asta.Mi-e teamă că despărţirea mea de o persoană foarte, foarte dragă sufletului meu este aproape. Dacă lucrul acesta se va întâmpla, atunci plecarea mea în lumea largă devine, din nou, vitală.



Vă pup cu drag,
Ella



2 comments :

  1. atat a durat? ma bucur ca ti-a fost bine.
    cum adica despartire?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap, atat am fost plecata, 3 luni. Nu mi-a fost tot timpul bine, dar mi-a fost de folos.
      Bunica mea nu e prea bine...

      Delete