Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 9 April 2015

Geantă Croşetată, cu flori.

Veselă ca o zi de primăvară, primăvară care se lasă aşteptată- între noi fie vorba, că de la mine de la fereastră pot vedea crestele munţilor albe ca... zăpada...
Deci, ce spuneam? A, da!
Veselă ca o zi de primăvară, gentuţa asta frumoasă este prima creaţie, în echipă, a noii formule Ella's Place.
V-am spus ca echipa mea are un spor grozav la croşetat, numa'- numa' că nici ouă de Paşte n-ar mai vopsi, ca să nu se oprească din croşetat. Au croşetat pătrăţelele pentru cel puţin încă trei genţi. De-aici în colo e treaba mea: coase-le, fă-le torţi, căptuşeşte-le, etc.
Le-am spus: "femei bune, mai încet, nu vă mai grăbiţi aşa, că nu mai am fire!". Mi-au răspuns scurt: "Cumperi." :)))


Eu zic că e foarte frumoasă! Chiar este, nu-i aşa?
Parcă ar fi flori roz, cu frunze verzi, într-o vază gri.
Parcă ar fi bujori.

Înăuntru am căptuşit-o cu ţesătură de bumbac care are un imprimeu foarte, foarte frumos.

 
 Are şi un buzunărel interior, pe care însă am uitat să-l pozez.
 

Una peste alta, e o geantă încăpătoare, colorată, practică, veselă şi mai ales, lucrată cu mare plăcere şi mare drag.
Această ultimă poză nu reflectă întocmai culorile reale, dar am zis s-o pun totuşi, ca să vedeţi cum arată şi atârnată. 
Geanta este disponibilă. Dacă o doriţi, contactaţi-mă prin e-mail. Vă aştept cu drag!


 Ne vedem cu geanta următoare!
Vă pup cu drag! O săptămână binecuvântată să avem!
Ella

No comments :

Post a Comment