Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 18 April 2015

Pantofiori Croşetaţi şi bentiţă asortată III

Realizate în întregime manual, din bumbac de calitate foarte bună, sunt numai bune pentru a împodobi două picioruşe micuţe-micuţe, a căror talpă are cam 9 cm lungime, şi un căpşor drăguţ şi bucălat.
Năstureii de lemn sunt straşnic cusuţi, cu fir rezistent de bumbac.


Bumbacul e foarte, foarte potrivit pentru micutele picioruse, pentru ca lasa pielea sa respire, e moale şi confortabil.


Sunt aşa de frumoşi, că nu m-am putut opri din a-i poza, iar după ce în sfârşit am terminat, cu greum-am oprit la doar câteva fotografii. Era cât pe ce să fac o postare "fără sfârşit". ;)


Sper că vă plac!
 

Dacă doriţi să-i achiziţionaţi, îmi puteţi comunica printr-un e-mail
sau îi puteţi comanda direct în Magazin.

Vă doresc o Duminică frumoasă!
ella

4 comments :

  1. Ella, sunt asa frumoase lucrusoarele care le faci pt gagilici! Au niste culori minunate. Si ce imi mai place este ca le fotografiezi foarte frumos. Ai imaginatie la compozitie! Se poate sa te intreb, ce aparat foto folosesti? E din ala micut si compact? Sau bomba din aia profesionala DSLR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Ana! Esti draguta ca intotdeauna.
      De ceva vreme am un DSLR nou, un Nikon, şi mi-e drag de numa'!
      Înainte am avut unul mai slab, un Fuji. Mai-nainte am avut un Sony micuţ. Toate fac poze frumoase.
      În opinia mea, lumina e cea care contează foarte, foarte mult.
      Te pup!

      Delete
    2. Da, ma uitam eu la poze, ies foarte bine!

      Delete