Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 29 November 2015

Caciulite si fularele pentru baietei

De multe, multe ori mi s-a reprosat ca am modele doar pentru fetite, si cam asa si era. In ultima vreme, la cerere, am facut si modele pentru baieti. S-au nimerit chiar două cereri consecutive. Să fie un semn? :)
Modelele de mai jos merg, totuși, și la fetițe, doar că nu sunt așa dichisite, cum ne-am obisnuit sa fie caciulile fetelor.
Sunt din fire groase, calduroase, 50% lână, nescărpinăcioasă, țin să specific asta.

 

 

 

 

Năstureii sunt din lemn. Când i-am cumpărat, cu ceva vreme în urmă, am zis că o să-mi ajungă până la adânci bătrâneți, dar așa de mulți am folosit în ultima vreme, încât trebuie să mă gândesc să reînnoiesc stocul. Sper să găsesc tot așa, simpli, pentru că îmi plac mult mai mult. Sunt frumușei și cei pictați cu floricele, dar nu toți arată la fel de bine. Ăștia simpli sunt mai ușor de asortat.
Sper să vă placă. Dacă pot să vă servesc cu ceva, știți unde mă găsiți. În pagina "Contact".

Vă pup,
Ella




No comments :

Post a Comment