Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 23 October 2017

Zi de toamnă

          După ultima postare n-am mai avut chef să trec pe aici, pentru că Ella's Place a devenit, pentru o vreme cel puțin, un loc trist.
M-am întors acum ca să încerc să schimb asta. Viața e tristă, dar e și veselă. E și urâtă și frumoasă, cu lacrimi dar și cu zâmbete.
         Aici, la noi, a venit Toamna de-adevăratelea. Azi a fost o zi autentică de toamnă, cu ploaie măruntă și luuungă, lungă cât o zi de toamnă, cu friguț, cu nori (bine-nțeles, doar nu poate ploua din cer senin).
Am avut o zi plină: am pus ardei umpluți cu varză pentru iarnă, am fost la Poștă să ridic un colet cu mărgeluțe, am făcut câteva borcane de compot de gutui, am făcut și o ciorbiță și-am vorbit mult, mult, la telefon, cu copila mea.
Copiluțu' a făcut otită, dar o otită urâtă, acută, cu febră și tot tacâmul și, ca o mămică crizată ce sunt, nevrând să îi dau sfaturi greșite, la urma urmei e vorba de auz, i-am spus să meargă la Urgență, ca să-i spună exact ce are și ce poate lua/băga în ureche, pentru că a fost weekend și medicul facultații nu e, în weekend. Doctorița care era de gardă la ORL a fost o dulceață! I-a spus că dacă nu curge sânge sau nu se sufocă, nu e urgență. S-a uitat, totuși, la ureche. Apoi a stat pe gânduri dacă să se uite și în gât sau nu, că... „doar ai venit la urgență cu urechea, nu cu gâtul...”. Am găsit-o pe Facebook și i-am trimis cerere de prietenie, dar nu m-a acceptat ca... prietenă. 😂😂😂
        Revenind la ziua de azi, a fost o zi faină deși vremea a fost mohorâtă. Mi-am înveselit-o cu niște jazz, cu ciocolată cu marzipan (preferata mea), cu beculețe, ghiocei (la singular) și mușcate, cu multe pupături de la D., care a venit acasă (hooray!!), și un foc în soba de teracotă, mai pe seară.


 Vă place „ghiocelul” meu, nu? Începe să semene tot mai mult cu o viorea. Îi place să stea în bucătrie cu noi, îi place și lui jazz-ul, îi place să privească pe geam și să comenteze tot ce vede, și țipă de numa'  când zboară vreun porumbel aproape de fereastră, pentru că se sperie (n-ați aflat asta de la mine! 😉 ).

 


Poze cu focul nu pun, că am mai pus. Nici poze cu pupe. N-am mai pus dar nici nu pun. 😘😘😘
     De la școală am cam chiulit, dar promit că de poimâine mă fac de treabă și nu mai chiulesc. 
Până data viitoare, pupici!
ell@

8 comments :

  1. Va imbratisez!!Multa sanatate familiei!!Ma bucur ca sunteti fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. „...mânia Lui ţine numai o clipă, dar îndurarea Lui ţine toată viaţa: seara vine plânsul, iar dimineaţa, veselia.” Dumnezeu e bun! ❤️️
      Și eu vă îmbrățișez cu drag! ❤️️❤️️❤️️

      Delete
  2. "Ghiocelul" tau este frumos foc! Ai grija la flori daca este liber!
    Eu am avutut unul care a mancat (cred) staminul de la crini si ... :((
    Acum am un papagal! Cu asta barem pot conversa! :))
    Toamna frumoasa si colorata îti doresc!
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Ella!
      Da, am citit că și frunzele de Mușcată sunt toxice pentru ei, dar văd că nu-l pasionează. 😊
      Toamnă frumoasă și ție!
      P.S. Cred că vreau să „partikip” și eu la Secret Santa. Îți trimit mail când sunt 100% sigură. 😘

      Delete
  3. şi pe la mine a venit... toamna !
    este trist când cineva din familie este bolnăvior... vă doresc multă, multă, multă sănătate !
    este drăgălaş ''ghiocelul-viorea'' ! este un răsfăţat !!!
    îţi doresc, cu drag, zile senine şi mai mult optimism !
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, de vizita si de urari! 😘😘😘

      Delete